beantwoord

leuke verandering.

• 19 April 2018
  • 8 reacties
  • 120 Bekeken

Reputatie 7
Badge
Leuk dat het forum veranderd is!😉 het ziet er wel zooooo netjes uit. geweldig! zijn er nog dingen veranderd? of werkt alles nog hetzelfde?
icon

Beste antwoord door Aar 19 April 2018, 13:41

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge
Er zijn een aantal nieuwe dingen in het forum. Die staan beschreven in het welkomsttopic 😉
Reputatie 7
Badge
...
Reputatie 7
Badge
Er zijn een aantal nieuwe dingen in het forum. Die staan beschreven in het welkomsttopic ;)

helaas maak ik al wat fouten zoals je ziet.🤗 Maar ik zal het meteen even lezen hoor.
Reputatie 7
Badge
Maar wauw wat ziet het er professional uit zeg. De gene die dit nieuwe forum heeft ontworpen krijgt een bos bloemen van mij. 😍
Reputatie 7
Badge
omg! ik zie nu net dat mijn titel is veranderd. Ik ben nu geen Reisleider meer. Ik ben nu een Super user. 😍 Mijn dag kan vandaag niet meer stuk. Dit is echt gaaf. 😀
Reputatie 5
Ziet er mooi uit, persoonlijk zou ik, op de homepage, net als op het oude ipv het aantal items en reakties liever zie hoe lang geleden er een nieuw onderwerp of reaktie is geweest. Soms heb je niets mee te delen of te vragen maar volg je globaal wat er gaande is. Het is nog wat vreemd... en ff wennen. Maar ik wil al wel een veer uitdelen... Hopelijk kriebelt ie niet te erg
Badge +3
Ziet er mooi uit, persoonlijk zou ik, op de homepage, net als op het oude ipv het aantal items en reakties liever zie hoe lang geleden er een nieuw onderwerp of reaktie is geweest. Soms heb je niets mee te delen of te vragen maar volg je globaal wat er gaande is. Het is nog wat vreemd... en ff wennen. Maar ik wil al wel een veer uitdelen... Hopelijk kriebelt ie niet te erg
De tijd van de laatste reactie (en nieuw is door wie!) staat er wel bij in de lijst met recente topics. Alleen niet meer de exacte tijd, maar "Zojuist of x /minuten uur of y dagen geleden"
Reputatie 5
@ Robert B. Ik zei toch nog ff wennen, sommige dingen zie je soms niet meteen. Ben wel erg blij met het grote tekstvak voor reakties. Is erg aangenaam als je vanaf je phone reageert.

Reageer