beantwoord

Lunchwrap NS

• 12 januari 2015
  • 5 reacties
  • 339 Bekeken

Reputatie 3
Afgelopen week is er door NS een 'lunchwrap' uitgedeeld. Helaas heb ik die gemist. Het lijkt mij heel leuk om die te mogen krijgen. Heeft iemand er nog een over, of misschien liggen er bij NS nog wat? Alvast hartelijk bedankt!
icon

Beste antwoord door Thijs NS 12 januari 2015, 19:18

Ik heb even gekeken, maar ik zie ze nog niet in mijn verzendlijst staan. Ik vraag even na of ik ze je op een andere manier kan nasturen.
Bekijk origineel

5 reacties

Ik heb even gekeken, maar ik zie ze nog niet in mijn verzendlijst staan. Ik vraag even na of ik ze je op een andere manier kan nasturen.
Reputatie 3

Alvast bedankt voor de moeite! Ik hoor wel of je ze nog hebt.
Reputatie 4
Badge
Mocht het niet lukken, je kunt altijd nog zelf een boc'n roll kopen voor een tientje.
Reputatie 6
Badge
Even uit nieuwsgierigheid..
Waar werden ze uitgedeeld?

Ik moest stiekem even kijken wat er bedoeld werd, door op Google te spieken. Ik dacht eerst blijkbaar een eetbare wrap, maar dat zal vast komen door mijn honger die opeens op begint te spelen.

[sub]Anyway, 16 uur Cup a soup voor nu dan maar ;)[/sub]
Reputatie 2
Heb ze ook gemist, jammer. Helaas mis je soms dingen als je niet op de grote stations hoeft over/uit te stappen

Reageer