beantwoord

Machinist en VOG

• 21 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 630 Bekeken

Ik heb dus in het verleden wat foute keuzes gemaakt met resultaat dat ik dus geen vog kan ontvangen. In ieder geval ik heb er tot nu toe geen bezwaar op gemaakt. Maar ik heb dus een paar jaar geleden besloten om me leven te veranderen en dat heb ik dus gedaan maar toch kom ik vaak een gesloten deur tegen wanneer ik wil solliciteren naar een normale functie met een toekomstperspectief.

Nou ben ik dus al een tijdje geïnteresseerd in de beroep Machinist omdat ik nou eenmaal hou van reizend werken. Mijn werk heeft bijna altijd bestaan uit rijden op een scooter in een auto en bakbus.

Maar goed om tot mijn punt te komen weet iemand van jullie of een vog vereist is als ik wil solliciteren naar de functie machinist?

Alvast bedankt voor de moeite

Mvg DM
icon

Beste antwoord door Sivan NS 21 oktober 2016, 09:20

Goedemorgen DM, en welkom op het forum!

Wat leuk dat je machinist wil worden!

Een Verklaring Omtrent het Gedrag heb je inderdaad nodig om te solliciteren voor de functie van machinist. Met deze verklaring toon je namelijk aan dat jouw gedrag in het verleden geen bezwaar vormt voor het vervullen van de taken als machinist.

Ik raad je aan contact op te nemen met Justis, om te kijken wat voor jouw situatie geldt.

Succes!
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen DM, en welkom op het forum!

Wat leuk dat je machinist wil worden!

Een Verklaring Omtrent het Gedrag heb je inderdaad nodig om te solliciteren voor de functie van machinist. Met deze verklaring toon je namelijk aan dat jouw gedrag in het verleden geen bezwaar vormt voor het vervullen van de taken als machinist.

Ik raad je aan contact op te nemen met Justis, om te kijken wat voor jouw situatie geldt.

Succes!

Reageer