beantwoord

Maximum aantal favorieten

• 27 August 2017
  • 8 reacties
  • 145 Bekeken

Dus, hoeveel favoriete topics kunnen maximaal aangemaakt worden?
icon

Beste antwoord door Gabriëlle NS 28 August 2017, 10:52

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Is dat relevant?
Reputatie 7
Pff ik heb iets van 4000 (automatisch) favoriet staan
Is dat relevant? Ja, ik had echt geen idee, misschien is het ingesteld op 100 en zit het "bij mij zo vol"?
Pff ik heb iets van 4000 (automatisch) favoriet staan Dan kan ik even vooruit...
Badge +3
Volgens mij wordt elk topic waar je op reageert als 'favoriet' toegevoegd, of als je op de groene smiley klikt?

Doet verder weinig.. ik ga eens opschonen (had er ca. 200)
... of als je op de groene smiley klikt?

Ik word heel melig hier van, hij is bij mij wit?! :D
Oeps, nu moet ik nog harder lachen, hij is inderdaad groen op een wit/grijs achtergrondje, ben een beetje mal bezig...
Ieder geval, ik heb dat autogedoe uitgezet, ik markeer wat ik wil volgen handmatig, tenminste als het de bedoeling is dat je een topic volgt door deze als favo te markeren, daarover loopt al een andere vraag.

"Doet verder weinig,..." gebruikt u ook de handigheid van "ga hier direct heen" of zoiets? Ik zou niet weten hoe ik dat via de interface op een andere manier doe dan via mijn overzicht van favorieten
Hoogstwaarschijnlijk zit er geen maximum op het aantal favoriete topics. In ieder geval hebben we hier nog nooit een melding van binnengekregen. Zoals je kunt lezen heeft Slidestops al 4000 favoriete topics dus ik ga er vanuit dat er daarom geen maximum op zit 🙂
Oke, Gabriëlle NS bedankt voor de extra toevoeging!

Reageer