Medewerker Tickets & Service, wisseldienstrooster

  • 16 september 2019
  • 2 reacties
  • 171 Bekeken

Goedemorgen Forum-leden,

Met plezier en interesse lees ik de berichten en reacties in de community. Ik had toch nog wat vragen, die ik helaas niet echt heb kunnen terugvinden op het forum.

Momenteel zit ik in de sollicitatieprocedure voor de vacature Medewerker Tickets & Service op station Amsterdam Sloterdijk.
Hartstikke spannend, en ik ben zeer enthousiast over de functie! Ik probeer via de website en het forum, mezelf goed voor te bereiden op mijn sollicitatiegesprek en hoe ik dit het beste in mijn privéleven kan toepassen, dit i.v.m. kinderopvang en jonge kinderen.

Misschien dat jullie mij eventueel verder kunnen helpen met onderstaande vragen:
  • het is de bedoeling dat er volgens een dag/nacht/weekend roulatie rooster, gewerkt gaat worden. En dit hangt af van het standplaats station, in dit geval Amsterdam Sloterdijk. Kan iemand me dan vertellen wat dan eventueel de werktijden zullen zijn?
  • De functie is bedoeld voor 1 jaar! Komt de functie te vervallen? En is het mogelijk om binnen het jaar intern te solliciteren?
  • Tips t.b.v. sollicitatiegesprek en functie als Medewerker Tickets & Service.
In ieder geval bedankt alvast voor jullie input☺.

2 reacties

Hallo Oldwin1 en welkom bij de NS Community,

Wat leuk dat je deze functie wilt bekleden. Ik kan je helaas geen antwoorden op je vragen geven. Ik denk ook niet dat de leden van onze community alle vragen kunnen beantwoorden. Je kan in dit geval het beste contact opnemen met recruitment. Voor tips kan je wel terecht binnen onze community. Ik hoop dat we je snel mogelijk verwelkomen als collega.
@Erryt NS : Bedankt voor je reactie! Dan laat ik de "topic" nog even openstaan.
Alle tips en ideeën zijn natuurlijk van harte welkom.

Reageer