beantwoord

Medische Keuring - depressie

Hoi iedereen!

1 mei staat voor mij de medische keuring geplanned. Nu vind ik dit een beetje spannend i.v.m. een depressie die ik in 2016 heb gehad.
Kan iemand mij vertellen of dit gevolgen heeft voor me?
icon

Beste antwoord door Emma NS 29 april 2019, 13:23

Beste Nieuwspoor, welkom bij onze Community!

Wat heftig dat dit je is overkomen, dan is een medische keuring inderdaad best spannend. Ik heb even voor je zitten rondneuzen en kwam een wat oudere topic tegen met wat informatie. Mogelijk weten onze andere users nog meer over dit onderwerp. Ik wens je in ieder geval veel succes, koppie op. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Beste Nieuwspoor, welkom bij onze Community!

Wat heftig dat dit je is overkomen, dan is een medische keuring inderdaad best spannend. Ik heb even voor je zitten rondneuzen en kwam een wat oudere topic tegen met wat informatie. Mogelijk weten onze andere users nog meer over dit onderwerp. Ik wens je in ieder geval veel succes, koppie op. 🙂
Badge
Ben je al door je psychologische keuring heen? Daar lijkt me dit een groter struikelblok dan de medische keuring waar alleen gekeken wordt naar je gezondheid zoals met de tests welke je in het topic waar Emma NS je naar verwijst krijgt. Daar zit verder niet echt een uitgebreid gesprek aan vast, alleen wat vragen over eerdere problemen met je rug en dergelijke.

Ik denk dat je je voor je medische keuring niet zo druk hoeft te maken.
Hallo iedereen!

Ik heb gisteren de medische keuring gehad en ik ben goedgekeurd!!! Ze vroegen er niet eens naar!!! Dus 10 juni begin ik bij NS!!!
Badge
Gefeliciteerd collega 😉 en succes met de opleiding, dat kost je nog een hoop vrije tijd maar het is het waard.

Welke functie ga je bekleden?
Dank je wel! Hoofdconducteur, ik ben benieuwd naar de opleiding, heb zin om weer naar school te gaan!

Reageer