beantwoord

Medische keuring en Corona

• 3 juni 2020
  • 1 reactie
  • 145 Bekeken

Hallo,

Weet iemand hoe het nu zit met de.medische keuring. Ik sta op een wachtlijst voor een medische keuring voor een functie binnen de ns maar het duurt nu wel erg lang. Ik las dat de MK tot 1 mei uit de planning is gehaald maar kan nergens meer vinden dat het verlengd is. Kan ik het ergens in de gaten houden hoe en wat of weten jullie iets meer?

Heb super veel zin om aan de slag te gaan vandaar de vraag.

Mvg,

Patrick

icon

Beste antwoord door Jeroen 3 juni 2020, 19:42

Relax, de Medische Onderzoeken (MO) zijn weer opgestart al is het beperkt. Ik weet niet of de NS op dit moment eerst de achterstand wegwerkt van de machinisten wiens keuring verlopen zijn of dat ze ook al de nieuwe MO's inplannen.

Maar er zit inmiddels weer schot in, al loop je wel het risico verder te meoten reizen dan normaal voor een keuring.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge

Relax, de Medische Onderzoeken (MO) zijn weer opgestart al is het beperkt. Ik weet niet of de NS op dit moment eerst de achterstand wegwerkt van de machinisten wiens keuring verlopen zijn of dat ze ook al de nieuwe MO's inplannen.

Maar er zit inmiddels weer schot in, al loop je wel het risico verder te meoten reizen dan normaal voor een keuring.

Reageer