Medische keuring machnist | NS Community
beantwoord

Medische keuring machnist

  • 27 October 2021
  • 6 reacties
  • 1086 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi!

Ik zit er over na te denken om de opleiding voor machinist te doen. Nu heb ik een licht spasme in mijn hand (niet te zien met blote oog) en heb ik voor 95% functionaliteit in. Ook goed gekeurd qua auto rijden etc. De vraag is, moet ik dat uberhaupt benoemen als ik ga solliciteren, en voor de machinisten die en medische keuring ondergaan hebben, is dat relevant, gaan ze daar naar kijken of gaat het meer over gezondheid ogen oren concentratie etc?

Ik snap dat jullie geen artsen zijn en dat er geen garanties zijn, ik wil gewoon graag wat meer informatie voor ik een sollicitatie in dien.

Demi

icon

Beste antwoord door Edwin 27 October 2021, 01:33

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge

Er wordt niet specifiek naar gekeken, maar ik zou het zeker wél benoemen. Als je dat niet doet en het valt toevallig die dag op (Murphy heeft nooit een dag vrij) dan ben je 100% zeker af, want formulier niet naar waarheid ingevuld.

 

Solliciteren moet je gewoon doen. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Het verzwijgen van medische informatie kan later reden zijn voor ontslag en is trouwens ook strafbaar.

Ik ben trouwens ook in de running voor machinist. Waar zijn die medische keuringen precies? Ikzelf woon in Zuid-Limburg.

 

groetjes

Peter

Ik ben trouwens ook in de running voor machinist. Waar zijn die medische keuringen precies? Ikzelf woon in Zuid-Limburg.

Als je bij Arriva solliciteert zal het neem ik aan ergens lokaal in Limburg zijn. Bij NS zal het wellicht wat centraler georganiseerd zijn.

Reputatie 7

De keuringslocaties zijn te vinden in vrijwel alle grote en middelgrote steden. Zelf heb ik nog nooit ver uit de buurt hoeven gaan.

Reputatie 7
Badge

Volgens mij worden de medische keuringen voor NS door ArboUnie gedaan. Hier kun je zien waar je eventueel heen gestuurd kunt worden. Ik neem aan dat ze wel een locatie in de buurt uitzoeken.

Reageer