beantwoord

meelopen conducteur

• 13 november 2019
  • 2 reacties
  • 137 Bekeken

Hallo ongeveer een jaar geleden heb Ik jullie een dm gestuurd on een keer mee te lopen Ik heb een beperking genaamt autisme maar niet ernstig genoeg voor de spoorwensdagen na 7 jaar proberen Ben Ik hier achter gekomen Ik Ben nu 17 en wil ontzettend graag een dienst meelopen met jullie ook on te bewijzen dat Ik wel conducteur kan worden mijn school denkt dat ik dit niet kan ik ben overtuigd van wel zou dit mogelijk zijn

bvd noud graus

icon

Beste antwoord door Slidestops 13 november 2019, 20:18

Tegenwoordig is het niet zo makkelijk meer om allemaal te regelen. De enige manier om dergelijke dingen voor elkaar te krijgen is toch echt (helaas) via de spoorwensdagen.

Wat betreft het willen worden van conducteur - een meeloopdag gaat niemand bewijzen dat je het eventueel wel zou kunnen. Een meeloopdag is geen beoordeling en er is niemand bij die over enige vorm van recruitement oid gaat. Dit zeg ik niet om je te ontmoedigen, maar wel om een realistisch beeld te geven. Met een vorm van autisme zal het ontzettend moeilijk zijn om conducteur te worden. Het is leuk dat je interesse hebt, maar je zult uiteindelijk ook aan de functie-eisen moeten voldoen. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge

Misschien mag je wel een keer met @Loes mee 😀

Reputatie 7

Tegenwoordig is het niet zo makkelijk meer om allemaal te regelen. De enige manier om dergelijke dingen voor elkaar te krijgen is toch echt (helaas) via de spoorwensdagen.

Wat betreft het willen worden van conducteur - een meeloopdag gaat niemand bewijzen dat je het eventueel wel zou kunnen. Een meeloopdag is geen beoordeling en er is niemand bij die over enige vorm van recruitement oid gaat. Dit zeg ik niet om je te ontmoedigen, maar wel om een realistisch beeld te geven. Met een vorm van autisme zal het ontzettend moeilijk zijn om conducteur te worden. Het is leuk dat je interesse hebt, maar je zult uiteindelijk ook aan de functie-eisen moeten voldoen. 

Reageer