beantwoord

meelopen met een conducteur voor orientatie

• 31 januari 2020
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

Goedemorgen 

ik ben noud 17 jaar oud

en woon in Limburg 

ik heb van mijn school de opdracht gekregen nadat ik heb te horen gekregen dat ik over 3 weken van school afga dat ik mij moest gaan oriënteren bij Mn droombaan 

dit is voor mij conducteur bij ns

ik kreeg te horen van de school dat dat dit weekend al plaats moet vinden ?

ik heb direct contact gezocht met de klantensurvice van ns zei zeggen dat ik naar het station moet gaan voor het te regelen  et een conducteur zelf

ik kan dit natuurlijk wel doen maar ik weet zeker dat dit dan bijna niet gaat lukken

vandaar deze vraag op het forum 

weet of ken je iemand die mij mee kan nemen op zijn werkdag 

mvg Noud 

icon

Beste antwoord door AbbeyRoad 31 januari 2020, 09:01

Leuk dat je conducteur een mooi beroep vind @Noud17 . Misschien een rare vraag, maar waarom ga je op je 17de halverwege een schooljaar van school. Is het niet verstandig nog wat langer op school te blijven en nog wat vakken te volgen, bv Nederlands. Een belangrijk vak voor deze functie.

Misschien mag je wel met @Loes uit Eindhoven  keertje mee, die komt waarschijnlijk wel eens in Limburg 😀

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge

Leuk dat je conducteur een mooi beroep vind @Noud17 . Misschien een rare vraag, maar waarom ga je op je 17de halverwege een schooljaar van school. Is het niet verstandig nog wat langer op school te blijven en nog wat vakken te volgen, bv Nederlands. Een belangrijk vak voor deze functie.

Misschien mag je wel met @Loes uit Eindhoven  keertje mee, die komt waarschijnlijk wel eens in Limburg 😀

Leuk dat je conducteur een mooi beroep vind @Noud17 . Misschien een rare vraag, maar waarom ga je op je 17de halverwege een schooljaar van school. Is het niet verstandig nog wat langer op school te blijven en nog wat vakken te volgen, bv Nederlands. Een belangrijk vak voor deze functie.

Misschien mag je wel met @Loes uit Eindhoven  keertje mee, die komt waarschijnlijk wel eens in Limburg 😀

Dankjewel voor uw reactie 

ik moet van school af omdat ik mei 18 wordt maar ga als t goed is wel doorleren 

mvg noud

Reputatie 7

Op het moment dat je nog maar 17 bent wordt dit erg lastig. Alles is pas vanaf 18 jaar namelijk. Een dagje meelopen klinkt heel simpel, maar er zitten kwa verzekering/aansprakelijkheid etc veel haken en ogen aan.

Op het moment dat je aan de functie-eisen voldoet (klik op “toon inhoud” voor de hele lijst)

• Een afgeronde mbo-opleiding, bij voorkeur niveau 3.
  • Ervaring met face-to-face klantencontact.
  • Jouw gehoor- en gezichtsvermogen zijn goed; je onderscheidt kleuren goed en een bril is geen probleem tot maximaal +8 of -8. Dit is nodig om de vertrekprocedure juist uit te voeren.
  • Vanwege veiligheidsredenen is het belangrijk dat je tussen de 1.60 cm en 1.96 cm lang bent.
  • Omdat het werken als conducteur fysiek nogal wat van je vraagt, is het belangrijk dat je gezond bent en een goede conditie hebt.
  • Goede spreekvaardigheid in de Nederlandse en Engelse taal.
  • Je kunt binnen 45 minuten met eigen vervoer op je standplaats zijn.
  • Je bent gemotiveerd een interne fulltime opleiding te volgen, waarbij de module voor Buitengewoon Opsporingsambtenaar erg belangrijk is.
  • Je bent 18 jaar of ouder.

Dan kun je solliciteren. Je kunt dan wellicht via recruitment een meeloopdag aanvragen.

Reageer