Mijlpaal: 20.000 forumleden!

• 5 oktober 2015
  • 28 reacties
  • 598 Bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

Jep, maar je zet de weg tot misbruik wel open op die manier. Immers, iedere gek met afgekocht reisrecht kan dan immers naar hartenlust GTBV-claims in gaan dienen.

Tot 9 juli 2014 hadden we een uitstekend systeem om je reisintentie duidelijk te maken. Bij mijn weten was het toch echt de NS die hier vanaf wilde.
Reputatie 3
Ho, ho, je bedoelt GTBV zónder checkin of kaartje. Ja, dat kan ik wel begrijpen, anders zou iedereen op zo'n moment GTBV kunnen gaan claimen.

Henk dit klopt helemaal 😉 Maar als ik eens ga tellen hoe veel miljard er per jaar niet goed is word bij GTBV 😉

Dat is het zelfde verhaal van mensen die zeggen ik heb in die ontspoorde trein gezeten tegen de verzekering 😉 Kan je toch niet weten 😉
Reputatie 4
Jep, maar je zet de weg tot misbruik wel open op die manier. Immers, iedere gek met afgekocht reisrecht kan dan immers naar hartenlust GTBV-claims in gaan dienen.
De vaste klant met abonnement en vaste reistijden is in eerste plaats een doorgewinterde crimineel. Deze doorgewinterde crimineel moet voor straf uren op een station doorbrengen, terwijl er helemaal niks rijdt, deze doorgewinterde crimineel mag niet zelf alternatief vervoer regelen, terwijl de Europese wetgeving duidelijk aangeeft dat dit wel een optie is.

Of een manier om GTBV op de terugreis aan te vragen, ipv alleen op de heenreis of retour.
En wat is dít voor een onzin dan? Je maakt een reis, en daar geldt een GTBV-regeling wel of niet voor. Sinds wanneer bestaat er weer een verschil tussen enkele reizen of retourtjes? Heb nog nooit zo'n vraag ergens gezien, en ik zou zelfs weigeren die te beantwoorden.

Grappig dat je dat zegt, want het demonstreert de waanzin van de NS. De NS weigert haar systeem te corrigeren, waardoor deze waanzin blijft bestaan.

Reageer