beantwoord

Mijn NS inlogproblemen IExplorer door toets softwarefout?

• 2 augustus 2014
  • 4 reacties
  • 177 Bekeken

Vond, dat met IE9 inloggen wel kon slagen door na userid-pw enter in te drukken en niet linker muisklik op doorgaan.
Kan dit ook de oorzaak zijn, dat de Cookies subscherm niet te passeren is op een iPad Air met de laatste Safari?
icon

Beste antwoord door Stephan NS 5 augustus 2014, 08:45

Hoi Waterdamp, bedankt voor je suggestie! De uitdaging die we hebben bij de Ipad is inderdaad bekend, juist daarom stellen we feedback als deze op prijs. 🙂 Ik zal het doorgeven.

Groet, Stephan
Bekijk origineel

4 reacties

Deze vraag is eigenlijk voor de NS programmeurs, maar anderen hebben misschien vergelijkbare ervaringen, die kunnen helpen.
Badge
Ik heb even een PC opgezocht waarop IE9 staat. 🙂 Als ik bij het inloggen, na het intypen van gebruikersnaam en wachtwoord, op de knop 'Login' klik, gaat het inloggen gewoon goed. Het lijkt er dus op dat er geen algemeen probleem is met inloggen in combinatie met IE9...

Wat bedoelt u met het 'Cookies subscherm'?
Beste Waterdamp, Ik kan je probleem niet reproduceren. Een mogelijke oorzaak kan zijn dat de enter wordt gezien als een extra character in je username of password, waardoor het inloggen niet lukt. Ook is het belangrijk dat je browser cookies accepteert, zoals je vermeldt bij Safari. Je moet eerst op OK of ja klikken om dat scherm weg te krijgen.Vervolgens kom je op de inlogpagina. Probeer in te loggen door eerst je username / password in te typen en dan met de linker muis knop op ok / inloggen klikken.
Hoi Waterdamp, bedankt voor je suggestie! De uitdaging die we hebben bij de Ipad is inderdaad bekend, juist daarom stellen we feedback als deze op prijs. 🙂 Ik zal het doorgeven.

Groet, Stephan

Reageer