Mo 22.06. Walibi Holland

• 1 mei 2015
  • 7 reacties
  • 522 Bekeken

Plant irgendwer am Mo 22.06. Walibi (ab 10 Uhr) zu besuchen und wäre bereit die Tickets mit mir zusammen zu kaufen um Geld zu sparen:

Gate 32,50
Online: 29,95
mit 4 Leuten 27,50
5 Leute 27,20
10-19 Leute 26,50
ab 20 Leute 24,50

Auch Tipps wie ich "Mittäter" sonstwo finden kann sind willkommen (ausser Anschlag am schwarzen Brett bei der Defqon1 - klar mach ich, wenn möglich)

7 reacties

Plant irgendwer am Mo 22.06. Walibi (ab 10 Uhr) zu besuchen und wäre bereit die Tickets mit mir zusammen zu kaufen um Geld zu sparen:

Gate 32,50
mit 4 Leuten 27,50
5 Leute 27,20
10-19 Leute 26,50
ab 20 Leute 24,50

Auch Tipps wie ich "Mittäter" sonstwo finden kann sind willkommen (ausser Anschlag am schwarzen Brett bei der Defqon1 - klar mach ich, wenn möglich)

Nur €19,50 mit diesem Groupon Deal:

Tageskarte für einen Erwachsenen oder ein Kind für den Freizeitpark Walibi Holland für €19,50

Konditionen

Preisnachweis: Der Rabatt bezieht sich auf den Originalpreis zum Zeitpunkt der ersten Veröffentlichung der Werbung. Einlösbarkeit: Gültig bis 02.08.2015 (außer am 09.05.2015). 1 Gutschein pro Person einlösbar. Terminvereinbarung: Nicht erforderlich. Ausgedruckten Gutschein im DIN-A4-Format (mit Gutschein-Code) verwenden, um durch das Drehkreuz am Walibi-Eingang zu gelangen. Preise beziehen sich auf den Kassenpreis.

http://www.groupon.de/deals/dealbank_de_de/walibi-holland-2-duesseldorf/62372672
What's That? What's Leuten? Are you come from Germany? Sorry I don't understand.....
You should not buy/use the Spoordeelwinkelticket to Dronten..

If you want customer care in German you can tweet to @Arriva_NL (DB in Holland) The will help you in German if necessary.

I do not use/have the NS+Walibi ticket !
I have and use the Defon.1 Ticket! That is valid from Roosendaal to DRONTEN and the Shuttle to Defon (have got a Code from Q-Dance) On the way back I buy me an OV Card for too use from Walibi to Harderwijk and around Den Haag and a Ticket for 19,60 from Den Haag too Essen.

I think all is cleared now beside the lack of 3 people to get in cheaper into Walibi.

Twitter I'm not comfortable with - I use Facebook!
Reputatie 4
You should not buy/use the Spoordeelwinkelticket to Dronten because your NS+Walibi ticket is only valid to Station Hardewijk and shuttlebus 247 Hardewijk- Walibi.!!!! http://www.connexxion.nl/dienstregeling/lijn?ID=Y247

Also your ticket is on the return trip valid bis Rotterdam/Roosendaal. For the trip between Rotterdam and Den Haag you need an other one way ticket.

If you want customer care in German you can tweet to @Arriva_NL (DB in Holland) The will help you in German if necessary.
Thanks

I also have a Defqon.1 Special that includes a 2 way Journey.

Problem is just that I travel too Dronten from Bruessel and on the way "back" to Den Haag. I do not know I could use that Train Ticket for the Travel to Den Haag or not.

When you travel back (to Roosendaal I suppose, because this E-ticket is not valid in Belgium)
you can step out earlier out of the train (@Den Haag) on your way to "Roosendaal" 😉
Thanks

I also have a Defqon.1 Special that includes a 2 way Journey.

Problem is just that I travel too Dronten from Bruessel and on the way "back" to Den Haag. I do not know I could use that Train Ticket for the Travel to Den Haag or not.

That Question is important, because IF I could I HAVE a Train Ticket already and http://m.spoordeelwinkel.nl/product/walibi would not make sense.

But if they are so closed minded, that the Backtravel MUST be to the same Location as where my Travel started your offer to buy http://m.spoordeelwinkel.nl/product/walibi make sense

If on both offers the Rules are "Start and End Station must be the same" I would have the Crazy Situation, that I then have 2 Tickets for 4 Train Travels but I can use only 2 of them..

Gate 32,50
mit 4 Leuten 27,50
5 Leute 27,20
10-19 Leute 26,50
ab 20 Leute 24,50

http://www.spoordeelwinkel.nl/product/walibi

Walibi Holland €40

Inbegrepen in dit uitje:
e-ticket Dagretour naar Harderwijk
e-ticket Busretour Harderwijk - Walibi Holland
e-ticket voor entree Walibi Holland

Thrillseekers en daredevils, opgelet! Er is maar één plek waar je terecht kan voor échte spanning en sensatie: Walibi Holland. Hier vind je de wildste achtbanen, wreedste attracties en vetste festivals.

Wil jij hard gaan? Dan is Walibi Holland voor jou the place to be!

Bestel hier het supervoordelige combiticket trein + bus + Walibi Holland. Je betaalt maar € 40 per persoon.

Voorwaarden

Deze aanbieding is te koop t/m 31 mei 2015
Deze aanbieding is te gebruiken t/m 31 juli 2015 (m.u.v. 27 april en 9 mei 2015)
Niet geldig i.c.m. andere aanbiedingen
Entree alleen geldig op de dag van uw treinreis
Deze aanbieding bevat een e-ticket Dagretour naar Harderwijk, geldig van maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur, op zaterdag en zondag de hele dag en is alleen geldig i.c.m. de ticket(s) van dit uitje
Het e-ticket Dagretour is geldig in treinen van NS, Arriva, Breng, Connexxion, Veolia en Syntus
Niet geldig in Thalys Amsterdam - Parijs, met toeslag geldig in Intercity Direct tussen Schiphol en Rotterdam & ICE international

Reageer