beantwoord

Moderator: gaarne wil ik mijn e-mailadres laten wijzigen.

• 20 januari 2020
  • 16 reacties
  • 247 Bekeken

Reputatie 2

Beste moderator,

Gaarne wil ik mijn e-mailadres laten wijzigen in mijn profiel alhier. Ik begrijp dat een moderator mij een prive-bericht zal sturen om te vragen wat de nieuwe zal worden. Bij deze dan.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 20 januari 2020, 22:07

Goedenavond Valewijn. Je mag mij daarvoor een privébericht sturen met het nieuwe e-mail adres. Dan pas ik het voor je aan. :blush:

Edit: @Valewijn Ik vrees dat mijn dienst er wel zo op zit en na vandaag ben ik zo'n anderhalve week afwezig. Mocht je vandaag geen reactie meer krijgen op een privébericht naar mij, dan kun je het beste morgen nogmaals een reactie plaatsen hier, zodat de Moderator van die dienst je kan helpen.

Bekijk origineel

16 reacties

Heb het in het verleden ook al eens gevraagd maar uiteindelijk is dat verzoek ergens blijven hangen. Frappant dat dit soort basale functionaliteit ontbreekt. Zou ook graag m’n mailadres aanpassen naar m’n privémail hier vanwege notificaties. 

Reputatie 7
Badge +3

Misschien kan de morgen dienstdoende moderator gelijk ook voor jou het mailadres aanpassen als hij of zij toch bezig is. Eens kijken wie morgen de “gelukkige” is. 

Misschien kan de morgen dienstdoende moderator gelijk ook voor jou het mailadres aanpassen als hij of zij toch bezig is. Eens kijken wie morgen de “gelukkige” is. 

That would be me. De (on-)mogelijkheden van deze community worden niet door ons bepaald maar ik kan me voorstellen dat de wens bestaat om zelf het e-mailadres aan te kunnen passen. Ik ga navragen of hier een mogelijkheid voor is. In de tussentijd mogen @Henk_NL  en @Valewijn mij een privébericht sturen. Dan pas ik het voor jullie aan. 

Reputatie 7
Badge +4

Zie onder.

Goedenavond Valewijn. Je mag mij daarvoor een privébericht sturen met het nieuwe e-mail adres. Dan pas ik het voor je aan. :blush:

Edit: @Valewijn Ik vrees dat mijn dienst er wel zo op zit en na vandaag ben ik zo'n anderhalve week afwezig. Mocht je vandaag geen reactie meer krijgen op een privébericht naar mij, dan kun je het beste morgen nogmaals een reactie plaatsen hier, zodat de Moderator van die dienst je kan helpen.

Reputatie 2

Geniet van je vrije tijd, @Stijn NS  :wink:

Ik zal morgen de aandacht proberen te trekken van een ander moderator.

Badge +3

Wij zijn super benieuwd (aandacht trekken van iemand anders morgen?)..

Geen info nodig verder maar niemand hier (behalve moderators) kunnen je e-mail adres zien!

Mocht je je daar zorgen over maken @Valewijn echt alleen de NS moderators kunnen dat zien (of meldingen vanuit de community natuurlijk, maar die kan je zelf uit zetten via  https://community.ns.nl/settings/general en zo).

Reputatie 7
Badge

Geen info nodig verder maar niemand hier (behalve moderators) kunnen je e-mail adres zien!

Mocht je je daar zorgen over maken.. 

Wat is de toegevoegde waarde van je bericht, @Robert B  ?

Waar ben je benieuwd naar ?

En wie is "wij" ?

Badge +3

Zei ik ergens Wij (koninklijk meervoud of zo?) Oh jee ik zie het… 

Dan neem ik dat ter plekke en meteen terug hoor! (en moderators mogen het ook gummen) want die hebben carte blanche van ons hoogheden of super power users immers toch?

Je vorige sneer (in mijn richting) was alweer even geleden, maar deze in het archief hoor!

Ik zeg het maar even openbaar (sorry voor je topic @Valewijn ik hoop dat ik je een antwoord gegeven heb eerder) maar goed, aan Abbey’s negatieve reacties op een persoon hebben we niet zo veel allemaal, toch?

En als je aan de mijne ook niet veel hebt, soit! Lees er maar overheen als het je niet bevalt.

Uiteindelijk krijg ik toch wel gelijk, of jij, of iemand anders.. Who cares!

Als er iemand gelijk moet krijgen omdat er iets niet klopt is er iets mis.. Klaar!

Navraag bij Insided leert ons dat het wijzigen van een e-mailadres altijd via een moderator moet. Dit is geen keuze van NS maar hoe zij de community georganiseerd hebben. 

Inmiddels voor beide gebruikers het e-mailadres aangepast. Mochten er meer reizigers zijn met hetzelfde verzoek, let me know! 

Reputatie 2

Mocht je je daar zorgen over maken @Valewijn echt alleen de NS moderators kunnen dat zien (of meldingen vanuit de community natuurlijk, maar die kan je zelf uit zetten via  https://community.ns.nl/settings/general en zo).

Hallo @Robert B ,

Nee hoor, ben niet bang dat de moderators mijn e-mailadres kunnen zien. Men moet mij immers kunnen bereiken als er wat is. Of bv. de toegang ontzeggen. :smile:

Helaas is het e-mailadres het enige wat je niet kunt veranderen. Dat vind ik niet terecht. Je bent immers de baas over je eigen gegevens.

Reputatie 2

That would be me. De (on-)mogelijkheden van deze community worden niet door ons bepaald maar ik kan me voorstellen dat de wens bestaat om zelf het e-mailadres aan te kunnen passen. Ik ga navragen of hier een mogelijkheid voor is. In de tussentijd mogen @Henk_NL  en @Valewijn mij een privébericht sturen. Dan pas ik het voor jullie aan. 

@Jouke NS Privébericht is inmiddels verzonden. :wink:

Reputatie 2

Inmiddels voor beide gebruikers het e-mailadres aangepast. Mochten er meer reizigers zijn met hetzelfde verzoek, let me know! 

O, je was mij net voor. :grin:

Reputatie 2

Zei ik ergens Wij (koninklijk meervoud of zo?) Oh jee ik zie het… 

Dan neem ik dat ter plekke en meteen terug hoor! (en moderators mogen het ook gummen) want die hebben carte blanche van ons hoogheden of super power users immers toch?

Je vorige sneer (in mijn richting) was alweer even geleden, maar deze in het archief hoor!

Ik zeg het maar even openbaar (sorry voor je topic @Valewijn ik hoop dat ik je een antwoord gegeven heb eerder) maar goed, aan Abbey’s negatieve reacties op een persoon hebben we niet zo veel allemaal, toch?

En als je aan de mijne ook niet veel hebt, soit! Lees er maar overheen als het je niet bevalt.

Uiteindelijk krijg ik toch wel gelijk, of jij, of iemand anders.. Who cares!

Als er iemand gelijk moet krijgen omdat er iets niet klopt is er iets mis.. Klaar!

Geen probleem hoor, @Robert B Dat is ook een recht. Gewoon kunnen zeggen wat je wilt zeggen. Er is natuurlijk altijd ergens een grens. :wink:

Badge +3

Dank. Ik moest het even kwijt inderdaad, en grenzen opzoeken ben ik ook best goed in soms :sweat_smile:

Niets aan de hand, gewoon on with the show dus (hele suffe Flex correcties, ‘trolls’ op de community, te drukke of korte treinen, overstappen die je wekelijks een paar keer mag ‘uitzwaaien’ en wat al niet meer...) :sleeping:  

Reageer