beantwoord

Moet ik a.s. Zaterdag met de bus tussen middelburg en rotterdam blaak?

• 30 juli 2014
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil zaterdag met de trein van middelburg naar blaak reizen. Ik moet om 9:18 op blaak zijn. Kan ik met de trein of moet ik met de bus? In verband met werk aan het spoor. En ga ik er langer over doen? Anders ga ik liever met de auto
icon

Beste antwoord door Tochjo 30 juli 2014, 20:50

De werkzaamheden van komende zaterdag zijn al in de reisplanner verwerkt. Er rijdt een directe trein van Middelburg naar Rotterdam Blaak. Als u om 7:43 vertrekt, bent u (volgens dienstregeling) om 9:18 in Rotterdam Blaak. De reis kost u dus één uur en 35 minuten, wat volgens mij twee minuten langer is dan wanneer er geen werkzaamheden zijn.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
De werkzaamheden van komende zaterdag zijn al in de reisplanner verwerkt. Er rijdt een directe trein van Middelburg naar Rotterdam Blaak. Als u om 7:43 vertrekt, bent u (volgens dienstregeling) om 9:18 in Rotterdam Blaak. De reis kost u dus één uur en 35 minuten, wat volgens mij twee minuten langer is dan wanneer er geen werkzaamheden zijn.
Hallo Lisamosmans, Tochjo geeft hier het juiste antwoord. Ik hoop dat alles zo duidelijk is. Ik heb je vraag verplaatst naar het 'Off topic forum', omdat je vraag hieronder valt. Groet, Marjan

Reageer