Mogelijke reisroutes vs. reisplanner.

Toon eerste bericht

78 reacties

Ah oke, thanks, dan weet ik genoeg ;-)

Ik wacht in spanning op je, Stijn!
Bij deze laat ik mijn gezicht maar weer even zien. Helaas nog geen nieuws!
Alleen het zien van jouw gezicht maakt mijn dag alweer goed! Dank, Stijn 🙂
Ik hoop dat jouw gezicht niet in de buurt komt van je avatar Henk 🆒
Tsja, daar komen we maar op één manier achter 🆒
Het wordt steeds leuker 🆒

https://www.volkskrant.nl/binnenland/reisplanner-ov-9292-wordt-zo-goed-als-zeker-overgenomen-door-translink~a4517672/
Heb nog steeds geen nieuws, maar zal eens vragen of deze overname er mogelijk effect op gaat hebben 🙂
Hmm, het antwoord op die vraag kan ik al wel invullen. Laten we daar niet nog meer relatiemanagers mee lastigvallen, ik sta al in de schulden daar :$

Maar fijn je weer even te zien Stijn, maakt deze droevige maandag toch weer een stukje beter.
Haha, het lijkt met inderdaad vrij zeker dat het invloed gaat hebben, maar het is ook weer een mooie aanleiding om nog eens op een update te vragen 🙂 En het is inderdaad een beetje treurig weer vandaag.
Mijn antwoord was eigenlijk juist dat het geen invloed zou moeten hebben (in eerste instantie). Deze overname lijkt me geen reden om ineens de werking van de planner-engine aan te passen....

Ik wandel nog een keer richting de koffieautomaat en wacht daarna in spanning op je volgende update. Werk ze, Stijn 🙂
Oja, dat is ook weer zo. Ik had om de een of andere reden in mijn achterhoofd dat Translink de planner compleet zou gaan omgooien, maar dat is natuurlijk niet per se nodig.
Het is je vergeven Stijn, jij bent ten minste actiever dan Jeroen 😃
Helaas nog geen reactie ontvangen op mijn vraagje met betrekking tot de overname. Maar ik zal er achteraan blijven gaan!
Dit is dus topic terugsteekverbod deel 2. Net als in deel 1 zal ook hier natuurlijk nooit een antwoord van de NS komen. Maart dat weet mijn naamgenoot waarschijnlijk ook al. @Henk_nl: je deelt zo te zien niet alleen mijn voornaam maar ook de liefde voor een bepaalde strip als ik naar je avatar kijk.
Ah jawel, Stijn is een topper, die gaat dat gewoon regelen voor mij :D

Tsja, naamgenoot. Ik zeg niks 😉
Ik merk inderdaad dat het vrij moeilijk is om over dit onderwerp informatie te vergaren. Ik geef echter nog niet op!
(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Ik blijf in spanning wachten op je 🙂
Even van een andere invalshoek mijn gezicht laten zien. We wachten nog steeds!
Goed je weer te zien Stijn, ook van deze invalshoek. Je hebt inmiddels meegekregen dat je niet langer dan twee weken vakantie op mag nemen? Anders gaan we je missen hier 🆒

Werk ze daar 🙂
Zijn we weer! Nog wat leuks gedaan deze week, Henk_NL?
Weinig eigenlijk, druk hier vooral. Kwam nog een Webhelp NS-collega van je tegen op een niet nader te noemen online medium, lol. Hoest daar bij jou?
Vandaag vrij druk, maar verder zijn gangetje 😛
Dat is goed om te horen Stijn, als het altijd rustig was zat je daar ook maar voor Jan met de korte achternaam 🙂 En fijn je weer te zien natuurlijk!

We worden ooit nog eens dikke vrienden zo, lol.
Reputatie 7
Badge
Jullie praten er lekker omheen dat er nog geen antwoord is op de terugsteek vraag 🙂
Reputatie 7
Badge
Ik sluit het scenario niet uit dat dit bewust lang gaat duren om intussen de opbrengst van de UVB's binnen te halen. De een zijn fout is de ander zijn havermout.

Reageer