Multibiljoen dollar/$ "succes" Google's product zoeken, quote mogelijk

• 27 August 2017
  • 5 reacties
  • 124 Bekeken

opmerking: Zoeken binnen het forum is niet zo handig.
antwoord: Onze zoekfunctionaliteit werk niet zoals google met het gebruik van bijvoorbeeld quotes. Op termijn staat echter een project gepland om de functionaliteit te optimaliseren.

bron: https://forum.ns.nl/off-topic-32/feedback-over-het-serviceforum-331?postid=95522

Is onder andere de mogelijkheid om "exact te zoeken" (door termen tussen aanhalingstekens te plaatsen) en met operators niet waarom Google als bedrijf "zo groot" is geworden? Daar moest ik aan denken toen ik deze bijdrage van Sivan NS las.

Oh nee, nu ik dit typ denk ik: "ze" "zijn groot geworden" omdat de zoekresultaten van kwaliteit beter waren/zijn dan concurrenten, toch?

5 reacties

Reputatie 7
Ik moet bekennen dat ik jouw vraag niet goed begrijp en ook niet in hoeverre dit van toepassing is op NS en onze serviceprocessen. Zou je mij concreet kunnen uitleggen wat je precies wilt weten, en wat wij voor jou kunnen betekenen? Alvast bedankt!
Er is niet iets wat ik wil weten, het is op het forum ook niet als vraag ingesteld.

Het is ook niet van toepassing op NS en op de serviceprocessen van NS, daarom is het in het forum "offtopic" geplaatst.

Ik las een post van Sivan NS die mij deed bewegen omdat ik er aan moest denken een discussie te starten over waarom Google zo succesvol is geworden.

De discussie is niet echt losgebarsten 😛. Leuk dat je als enige hebt gereageerd, haha!

Ik bedenk me nu, is het niet de bedoeling dat het in forum "Offtopic" mogelijk is discussies te voeren over zaken die niets met treinen/reizen/NS te maken hebben?
Dit is de beschrijving voor het Off-Topic subforum: "Waar ga jij graag heen met de trein, wat is je favoriete traject? Ga hier het gesprek aan met je mede-forumleden!"

Ik kan me voorstellen dat je dit subforum ook ziet als een platform om te discussiĆ«ren over dingen die niets met de NS/treinen/reizen te maken hebben, maar in wezen zit je dan op het verkeerde forum 🙂 Het NS Serviceforum is in zijn algeheel uiteraard bedoeld voor zaken die met de NS te maken hebben. Waarschijnlijk is dat ook de reden waarom er niemand mee is gegaan in de discussie, iedereen die actief is op dit Forum, is hier actief voor de NS-gerelateerde topics.

Het Off-Topic subforum is er dan voornamelijk voor de topics die geen plek hebben in de andere subfora.
Duidelijk, excuses.
Ik moet nu heel hard lachen om de reactie van Thomas NS, die zal wel gedacht hebben: "waar gaat dit over in verband met NS???? wat is dit voor aparte denkwijze van deze persoon??"
Okeee....misverstand!
Reputatie 7
Geen probleem hoor, ik stond inderdaad met mijn mond vol tanden. Wij helpen je graag met treingerelateerde vraagstukken (zoals je in jouw andere topics hebt kunnen zien) maar vragen over andere bedrijven of onderwerpen kunnen soms onbeantwoord blijven vrees ik.

Reageer