beantwoord

Naam

• 7 October 2017
  • 11 reacties
  • 149 Bekeken

Hoe wijzig ik mijn naam voor dit forum?
icon

Beste antwoord door Robert B 7 October 2017, 13:26

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Dat kan alleen een forum-moderator doen. In het weekend komen ze meestal tegen de middag online.
Dank! Maar hoe krijg ik contact met zo’n forum moderator?
Reputatie 7
Ik zag net dat Stijn actief is. Hij reageert misschien vanzelf hier, anders kun je hem even een berichtje sturen. Je op zijn profiel komen met deze link: https://forum.ns.nl/members/stijn-ns-41015

Dan druk je op het blauwe icoontje met stuur bericht 🙂
Hallo de2de en welkom op het NS Serviceforum! Ik zie dat je me al een privébericht gestuurd, ik zal je daar verder helpen 🙂
Hallo de2de en welkom op het NS Serviceforum! Ik zie dat je me al een privébericht gestuurd, ik zal je daar verder helpen :)

Waar is daar?
Bedankt, Stijn!
Badge +3
Het is al gewijzigd zie ik, Corrie.

Je heet nu de2de 😉
Dat kan alleen een forum-moderator doen. In het weekend komen ze meestal tegen de middag online.

Ja, Robert. dank!
Het is al gewijzigd zie ik, Corrie.

Je heet nu de2de ;)

Ja Robert, bedankt! Je ziet dat ik nog veel te leren heb op dit forum!

Ja, Slidestops, dank!
Zoals te zien is heb ik de naam inderdaad gewijzigd 🙂 Ik heb dit ook even aangepast in mijn oorspronkelijke bericht.

Voor de meelezers: De gebruikersnaam die je invult bij het aanmaken van een account op het NS Serviceforum zal ook de naam zijn die weergegeven wordt als je een topic start of reacties plaatst. Mocht je een naam ingevuld hebben die je liever niet wil gebruiken, kunnen de Moderators dit aanpassen. Daarvoor kun je het beste een nieuw topic starten, zodat een Moderator dit vanzelf oppakt.

Reageer