Naam wijziging

• 5 August 2017
  • 8 reacties
  • 146 Bekeken

Mijn achternaam is Hermens geen Hermans kan dit nog worden aan gepast
Vriendelijke groet Ruud Hermens

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik denk dat u beter even Klantenservice kunt bellen: 030 7515155. In veel gevallen moet er dan een nieuwe aanvraag worden gedaan. Ze kunnen u ongetwijfeld verder helpen. 24 uur per dag open, ook in het weekend en nu dus evenzeer.

Edit: Zie ook de opmerkingen hieronder, ik had een onjuiste ov-chipkaart in gedachten. 😉
U kunt anders ook een DM bericht versturen via Facebook of via Twitter.
Als het dit forum betreft, dan zal een moderator dit voor u kunnen aanpassen.
Hallo Ruud, ik heb het voor je aangepast. Als dit verder in het systeem ook nog fout staat dan wil ik je adviseren de instructies van Thom op te volgen.
Ik denk dat u beter even Klantenservice kunt bellen: 030 7515155. In veel gevallen moet er dan een nieuwe aanvraag worden gedaan. Ze kunnen u ongetwijfeld verder helpen. 24 uur per dag open, ook in het weekend en nu dus evenzeer.

Edit: Zie ook de opmerkingen hieronder, ik had een onjuiste ov-chipkaart in gedachten. ;-)

Ik heb contact met de NS Klantenservice gehad die zeiden me dat ze me niet konden helpen dat ik het maar via het Forum moest proberen op te lossen

Nu doe ik me op nieuw inloggen en zie dat mijn naam goed is veranderd raar
Hoe kan dit weet iemand dit wie dit heeft veranderd

Vriendelijke groet
Ruud Hermens
Reputatie 7
Badge +4
Leest u de commentaren hierboven even. Miriam NS heeft het netjes voor u aangepast.
Hallo Ruud, zoals je ziet in mijn vorige reactie heb ik dit voor je aangepast 🙂
Iedereen bedankt

Reageer