beantwoord

nachtendienst veiligheid en service

• 9 juni 2020
  • 6 reacties
  • 193 Bekeken

Goede morgen allemaal..

Ik heb deze maand nog mijn medische onderzoek.

Maar ik was benieuwd of iemand mij kan vertellen hoeveel nachtdiensten locatie arnhem heeft. Mij is namelijk vertelt dat die per perron verschilt.

En de recruiters konden mij dit niet vertellen.

Waarom ik dit vraag, ik heb een rooster van iemand uit Arnhem gezien. En dit schommelde per maand erg veel qua nachten. Dan 1 dan 6.

Dus was even benieuwd.

Ps: lekker opgelet met het typen van het onderwerp 

Excuus:)

icon

Beste antwoord door Slidestops 9 juni 2020, 10:40

Hoe het rooster in Arnhem in elkaar zit weet ik niet. Heb daar ook geen bekenden zitten die ik het even zou kunnen vragen helaas.

Voor ons in Roosendaal/Breda valt het reuze mee. Per 21 weken heb je 7 nachtdiensten. Die zijn dan nog een keer onderverdeeld in een blok van 3 en 4.
Maar onze standplaats is wat dat betreft bijzonder omdat de backup diensten niet op standplaats worden gedraaid. Wij hebben dus meer diensten nodig dan een Arnhem..

Bekijk origineel

6 reacties

@Slidestops zal meer weten, maar als een standplaats nachtdiensten draait, is er 24/7 ondersteuning van VenS. Hoe zich dat vertaalt in nachtdiensten weet ik niet precies.

Reputatie 7

Hoe het rooster in Arnhem in elkaar zit weet ik niet. Heb daar ook geen bekenden zitten die ik het even zou kunnen vragen helaas.

Voor ons in Roosendaal/Breda valt het reuze mee. Per 21 weken heb je 7 nachtdiensten. Die zijn dan nog een keer onderverdeeld in een blok van 3 en 4.
Maar onze standplaats is wat dat betreft bijzonder omdat de backup diensten niet op standplaats worden gedraaid. Wij hebben dus meer diensten nodig dan een Arnhem..

Reputatie 7
Badge +3

Als je twijfels hebt over het draaien van nachtdiensten moet je je afvragen of dit sowieso wel het juiste beroep voor je is. Het is net als bijv.de horeca, als je liever niet wil werken in de avond en het weekend heb je daar ook weinig te zoeken. En zo zijn er meer sectoren, denk aan de zorg, politie, brandweer, beveiliging, chemische industrie, wegvervoer, etc.   

Ik vind het draaien van nachten juist ideaal. 

Kom er alleen nergens echt achter hoeveel dit er zijn. 

Vandaar dat ik het hier probeerde 

Reputatie 7
Badge +3

Dan lijkt me er geen probleem te zijn. 

Dan lijkt me er geen probleem te zijn. 

Die is er ook niet. Het zou voor mij het plaatje compleet maken.

Dit vanwege een baby. Financieel. Oppas. Thuis. Ect ect.

Dan is het gewoon fijn om alles op een rijtje te kunnen zetten.

Reageer