Niet-actieve topics sluiten na een bepaalde periode

• 4 October 2017
  • 8 reacties
  • 141 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
In het topic https://forum.ns.nl/ov-chipkaart-5/negatief-saldo-ov-chipkaart-5694/index1.html#post265450 heb ik een reactie geschreven met daarin mijn verwondering dat in een drie jaar oud topic gereageerd kan worden.

Om dat topic niet verder te belasten stel ik voor om de (eventuele) discussie in dit topic te voeren.

Het voorstel is om een topic waarin binnen een vastgestelde periode (bijvoorbeeld een jaar) niet meer gereageerd wordt dit topic automatisch te vergrendelen en naar het archief te verplaatsen. Mocht er naar aanleiding van dat topic nog een vraag of aanvullende informatie zijn, dan kan een nieuw topic begonnen worden. Mij lijkt het een goed idee omdat op die manier voorkomen wordt dat allerlei niet meer actuele informatie weer bovenaan in de lijst van recente topics komt staan.

8 reacties

Reputatie 7
Hallo iMark, ik had jouw reacties in dat topic al gelezen.
Ik ben het met je eens, bepaalde content is niet meer relevant en zou in het archief geplaatst mogen worden. We sluiten de topics niet, want het is belangrijk om ook oude content te bewaren. Wel is het een idee om oude topics te sluiten, waardoor er meer actieve discussie gevoerd kan worden in topics die de forumleden zelf aanmaken. Ik leg dit bij Sivan neer, deze gaat na deze week met verlof, dus het zal pas in maart behandeld kunnen worden. Ik houd het topic in mijn beheer en ga afstemmen met ook de andere moderators hoe wij dit werk kunnen verdelen. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +3
In maart?????
Reputatie 6
Badge
Als het goed is gaat Sivan binnenkort bevallen. Vandaar dat lange verlof.

Alvast gefeliciteerd Sivan!
Oh vandaar dat we een nieuwe naam moeten verzinnen voor het forum ??:D Haha.

Ja gefeliciteerd alvast en hopelijk gaat alles goed !

Maar ze zal toch wel een vervanger/ster hebben ?
Badge +3
Als ik het goed begrijp is het forum toch altijd al SivaNS kindje geweest?

Mensen die huilen, lachen, vragen naar de bekende weg, elke keer weer...

Nou ja, dan is ze in ieder geval goed voorbereid! Succes dus meid/me(juff)rouw/persoon met de zwangerschap, bevalling en kroost.

Alsof je dan 6 maanden offline bent en niets mag posten?
Haha 😃 Het fort is wel safe denk ik!
Het forum is inderdaad ook mijn kindje, Robert! ;-)

@iMark, ik zal jouw suggestie nu al doorzetten naar de beheerders van het platform. Ook ik zie graag wat meer structuur binnen de topics (het zijn er ook zoveel).

Dank verder voor de felicitaties!
Reputatie 7
Badge +3
Gefeliciteerd en ik hoop dat alles naar wens gaat en dat je in maart in goede gezondheid weer aan het werk kunt.
Dank je wel!

Reageer