Nieuw record nieuwe forumleden op één dag

• 5 november 2019
  • 2 reacties
  • 96 Bekeken

Reputatie 4

Als NS vandaag één ding in ieder geval heeft bereikt is het een record aantal nieuwe forumleden op 1 dag denk ik. Nog nooit heb ik zoveel mensen “op het juiste spoor” gezien. Nu NS nog.

2 reacties

Reputatie 7
Badge

Waarom is NS niet op het juiste spoor.

Je kan toch niet tot in de eeuwigheid abonnementsvormen handhaven welke al jaren niet meer verkocht worden.

Verder is het logisch dat voor iedereen de spits duurder wordt, en niet dat een deel fors betaald en een ander deel met zeer hoge korting.

Dat er ruim minder abonnementen komen is begrijpelijk, de uitwas aan abonnementen was echt onoverzichtelijk geworden.

Reputatie 4

Het was ook een beetje cynisch bedoelt natuurlijk. Ik ben het gedeeltelijk met je eens, ik vind echter wel dat de ouderen door deze maatregel onevenredig zwaar worden benadeeld. Persbericht en email op dezelfde dag zal natuurlijk wel een voorgekookte strategie zijn. Het valt veel mensen rauw op hun dak. Tel daarbij alle beloftes die NS niet is nagekomen bij de invoering van de OV chipkaart (1 keer in- en 1 keer uitchecken en geen geklungel met andere vervoerders) en alles heel gemakkelijk met zo’n kaart. (niet dus)

Ik zelf wil bijvoorbeeld absoluut geen Flex omdat ik inmiddels door dit forum een groot wantrouwen tegen NS heb gekregen inzake juiste facturatie. Het is hier zelfs voorgekomen dat een reiziger één reis 3 keer in rekening heeft gekregen en dat NS botweg weigert om terug te betalen. Nu wordt Flex zo’n beetje door je strot heen geduwd. 

Ik hoop maar dat de consumentenorganisaties nu wakker zijn geschud, al lijkt het hierbij met ROVER om een één-tweetje te zijn gegaan. (ga ik mijn lidmaatschap morgen van beëindigen).

Reageer