beantwoord

NS App ge-update

Geloof niet dat het zo/n succes is;vroeger kon ik op elk station inprikken en kreeg ik de Vertrek tijden.
Nu blijft ie hangen op dat ene station; verschijnt blauwe balk; Ubent op station XXX Openen of sluiten? ..... U zit in treinXXX blijkt het ritnummer te zijn!.......Nog 30 minuten tot uitstap en meer van dergelijke. Zijn dit de huidige veranderingen?????????? Mijn versie is: 6.0.241902!
Is dit wel de juiste versie?
Klopt het deze ongein?
Als ik op een traject op het betreffende station prikte kwam dat station gelijk naar boven; nu blijft hij op het huide station hangen...

Hebben jullie meer info voor mij na deze update?

Dank!
icon

Beste antwoord door Erryt NS 8 mei 2019, 17:44

De nieuwste versie is 6.0.25. Ik wil je adviseren om de app te updaten via de play store. ook wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze ontwikkelaars. Dat kanv ia de app en de kans dat je een antwoord krijgt is erg groot. Zou je oNS ook willen laten weten wat er uit het contact komt met de ontwikkelaars?
Bekijk origineel

1 reactie

De nieuwste versie is 6.0.25. Ik wil je adviseren om de app te updaten via de play store. ook wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze ontwikkelaars. Dat kanv ia de app en de kans dat je een antwoord krijgt is erg groot. Zou je oNS ook willen laten weten wat er uit het contact komt met de ontwikkelaars?

Reageer