beantwoord

ns app kaartverkoop

  • 18 December 2022
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Reputatie 1

Graag wil ik zien dat de Holland Travelcard ook beschikbaar komt in de Ns App onder kaartverkoop.

Deze is aanzienlijk goedkoper dan de NS dag kaart en geldig in het helevopenbaar vervoer.

 

icon

Beste antwoord door iMark 18 December 2022, 13:25

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Wij zijn geen postadres van NS maar een reizigersforum waar mensen elkaar helpen. U zou dit verzoek aan NS zelf moeten richten, dat kan niet via dit forum. Of NS het zal honoreren is overigens maar de vraag.

Reputatie 7
Badge +3

Het Holland Travel Ticket is in de eerste plaats gericht op buitenlandse toeristen. Die hebben over het algemeen de NS app niet. Het HTT wordt daarom afgeleverd op een eenmalige chipkaart.
https://www.ns.nl/producten/onbeperkt-reizen/p/holland-travel-ticket

Persoonlijk zou ik het HTT altijd bij een automaat op het station kopen. Heb je geen gezeur met omwisselen bij een NS-balie die er amper nog is.

Enige nadeel van dit systeem is dat je de kaart niet al kunt gebruiken voor je trip naar het station.

Ik zou het een veel beter idee vinden om het circus van de voorverkoop van het Holland Travel Ticket af te schaffen en ze alleen nog via automaat en balie aan te bieden. Op de reisdag kopen is vroeg genoeg. En als er verstoringen zijn en je wilt niet gaan reizen hoeft er ook niets geregeld te worden i.v.m. terugbetalingen. Om Louis van Gaal te parafraseren: ben ik nou zou slim of is NS zo dom?

Reageer