beantwoord

Ns collectie spullen

• 6 september 2019
  • 4 reacties
  • 235 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Hallo, ik ben nou eenmaal gek van treinen en van de NS. En ik ben ook nog een treinspotter. Waar zijn zulke shirts die bijvoorbeeld op jullie youtube kanaal te zien zijn verkrijgbaar? Een kussen hoes is ook heel leuk. Ik zou heel graag willen weten hoe ik ns collector items kan krijgen
Groeten 😃
icon

Beste antwoord door Erryt NS 7 september 2019, 11:17

Hallo Pawel en welkom bij de NS Community,

Wij geven onze materialen graag een tweede leven. We hebben ontwerpers en bedrijven in de arm genomen die ons helpen met het maken van producten van onze oude materialen, zoals stoelbekleding of de gele reisinformatieborden. Ik wil je het advies geven om op deze website te kijken.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Vandaag in de nieuwsbrief : bij KIOSK, StationsHuiskamer, Julia’s en AH to GO zijn hervulbare waterflessen te koop. In zwart en wit.

Hallo Pawel en welkom bij de NS Community,

Wij geven onze materialen graag een tweede leven. We hebben ontwerpers en bedrijven in de arm genomen die ons helpen met het maken van producten van onze oude materialen, zoals stoelbekleding of de gele reisinformatieborden. Ik wil je het advies geven om op deze website te kijken.
Upcycle is leuk, ik heb zelf een spoorblok maar ik zoek echt iets zoals een shirt met de ns logo er op of een hoodie etc. 😃
Reputatie 7
Badge
een shirt met de ns logo er op

Dat valt denk ik onder de bedrijfskleding, en daar mag je dus niet mee lopen. Net als op een niet NS trein geen NS logo (meer) mag zitten.

Reageer