beantwoord

NS Conducteurs bedanken voor snelle hulp :-)

• 5 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 159 Bekeken

Ik wil graag de twee conducteurs van het trein van Eindhoven naar Breda op 22 September om 9.32 uur bedanken voor hun snelle hulp met het adresseren van mijn kamera tas die ik vergeten had in de trein van Helmond naar Eindhoven om 9.03 uur. Op het moment dat ik ontdekte dat ik de tas heb vergeten zocht ik naar de conducteurs van de trein. Zij waren snel gevonden en ik heb uitgelegd wat gebuurt was. Zij waren direct hulpzaam en hebben direct contact gelegd met de ander trein die in richting Schiphol aan het rijden was. Binnen 20 minuten was mijn tas gevonden en ik konden de tas later op de dag ophalen in Den Bosch. Ik was zo blij voor deze snelle hulp en ook te zien hoe hulpzaam de twee conducteurs waren. Ik heb hun namen niet maar heb wel een foto van hun gemaakt waar wij uit de trein stapten, inderdaad met hun toestemming.

Ik wil ze nog een keer van harte bedanken met de hulp, fantastische klanten service, top!

icon

Beste antwoord door Emma NS 5 oktober 2019, 16:30

Wat super fijn dat jouw tas weer is gevonden! Dit zijn berichten waar we heel blij van worden. Uiteraard ga ik ervoor zorgen dat deze conducteur & conductrice nogmaals een schouderklopje krijgen! Bedankt voor het delen van dit goede nieuws. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Wat super fijn dat jouw tas weer is gevonden! Dit zijn berichten waar we heel blij van worden. Uiteraard ga ik ervoor zorgen dat deze conducteur & conductrice nogmaals een schouderklopje krijgen! Bedankt voor het delen van dit goede nieuws. 🙂

Reageer