beantwoord

NS innovaties

Hi,

ik ben op zoek naar een contact persoon die gaat over innovaties voor de NS reizigers.
Graag overleg/presenteer ik mijn idee :)

Alvast bedankt.

Mvg,
Merel
icon

Beste antwoord door LauraR NS 24 januari 2016, 15:50

Ik zie dat er nog niet is gereageerd door Merel. We hebben geen contactpersoon voor suggesties, ideeën en presentaties. Een idee kan altijd met ons gedeeld worden via de verschillende kanalen van onzen klantenservice. Zie ook deze pagina voor de verschillende manieren om met ons in contact te komen.

Mocht jij je idee nog willen delen dan mag je me ook altijd een privébericht sturen Merel. Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'Stuur bericht'.

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Merel, welkom op het serviceforum.

Leuk om te lezen dat je zo enthousiast aan het meedenken bent. We hebben hier geen contactpersoon voor. Kun je anders je idee hier delen? Wellicht kan ik het doorgeven aan de juiste afdeling.
Ik zie dat er nog niet is gereageerd door Merel. We hebben geen contactpersoon voor suggesties, ideeën en presentaties. Een idee kan altijd met ons gedeeld worden via de verschillende kanalen van onzen klantenservice. Zie ook deze pagina voor de verschillende manieren om met ons in contact te komen.

Mocht jij je idee nog willen delen dan mag je me ook altijd een privébericht sturen Merel. Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'Stuur bericht'.

Reageer