beantwoord

NS knuffeltrein

Mijn zoon is gek van treinen. Bij toeval hebben we de buitenste delen van de knuffeltrein bij een 2e hands winkel gekocht. Niet wetende dat daar ook een derde middelste deel van bestond. Via via kwamen we daarachter en nu willen we de trein natuurlijk compleet krijgen. Bij verschillende mensen gevraagd en ook via bv Marktplaats gekeken of gewoon de conducteurs gevraagd maar nog niks gehoord en niemand weet iets en op marktplaats vragen ze de hoofdprijs hiervoor. Weten jullie wellicht een andere manier om deze trein compleet te krijgen?
Gr. Laura
icon

Beste antwoord door Slidestops 21 juli 2018, 09:28

De knuffeltrein wordt alleen in hele bijzondere gevallen weggegeven door NS. Volgens mij liggen er ook nu geen meer op voorraad. Je kunt ze verder nergens kopen. Dus kopen is marktplaats is toch de enige optie denk ik (of een vergelijkbare site)
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge
Tja...ik zou het echt niet weten hoor.
Hoeveel vragen ze ervoor op marktplaats dan?🤔
Reputatie 7
De knuffeltrein wordt alleen in hele bijzondere gevallen weggegeven door NS. Volgens mij liggen er ook nu geen meer op voorraad. Je kunt ze verder nergens kopen. Dus kopen is marktplaats is toch de enige optie denk ik (of een vergelijkbare site)
Tja...ik zou het echt niet weten hoor.
Hoeveel vragen ze ervoor op marktplaats dan?🤔

Ze vragen er €50 voor en niet minder omdat die persoon ook zegt dat het een collectors item is. Ik hoopte dat er iemand was die niets met die trein doet en die voor een leuk prijsje van de hand wilt doen.
Reputatie 7
Badge

Ze vragen er €50 voor en niet minder omdat die persoon ook zegt dat het een collectors item is. Ik hoopte dat er iemand was die niets met die trein doet en die voor een leuk prijsje van de hand wilt doen.

50 is inderdaad wel erg veel zeg. 😥 Ik snap dat je het goedkoper probeert te zoeken.
Misschien bij het Spoorwegmuseum?
Ik meen me te herinneren dat ik ze daar wel eens in het winkeltje heb zien liggen...
Misschien bij het Spoorwegmuseum?
Ik meen me te herinneren dat ik ze daar wel eens in het winkeltje heb zien liggen...

Het spoorwegmuseum is inderdaad ook een goede optie. Het is helaas niet bij ons om de hoek maar ik kan natuurlijk eens bellen. Bedankt voor deze tip.
Reputatie 6
Badge +1
Het spoorwegmuseum heeft ook geen knuffeltreinen helaas. 😞 er zijn al meerdere mensen op dit forum geweest die dat teleurgesteld kwamen melden.
Ik weet dat dit een oud topic is, maar wie weet! Ik heb een knuffeltrein liggen, incompleet, ik mis namelijk een uiteinde! Ik hoef er echt geen hoofdprijs voor. Is er nog behoefte aan?

Ik weet dat dit een oud topic is, maar wie weet! Ik heb een knuffeltrein liggen, incompleet, ik mis namelijk een uiteinde! Ik hoef er echt geen hoofdprijs voor. Is er nog behoefte aan?

Hoi Brinjolf,

En ik ben ook alweer een maand later, maar voor mij zijn 2 delen van de trein genoeg, mocht de oorspronkelijke vrager van dit topic ze niet willen! Heb je ze nog beschikbaar toevallig? :)

Reputatie 4

Hoi Brinjolf,

En ik ben ook alweer een maand later, maar voor mij zijn 2 delen van de trein genoeg, mocht de oorspronkelijke vrager van dit topic ze niet willen! Heb je ze nog beschikbaar toevallig? :)

Gisteren in de winkel van het Spoorwegmuseum gezien:

Reageer