beantwoord

NS merchandise

• 21 juni 2014
  • 3 reacties
  • 3422 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik werk nu een tijd in de zorg voor mensen met een verstandelijke beperking, hierdoor kwam ik in contact met een autistische jongen die helemaal gek is van treinen. Hij is voornamelijk geintresseerd in de ''koploper''. Gezien hij een zeer beperkte intresse wereld heeft is het versieren van zijn kamer met iets anders dan treinen haast onmogelijk, hij vind het allemaal niet intressant en maakt het kapot. Ik ben dus wanhopig op zoek naar een poster van een Koploper en zou ook graag wat informatie boekjes over treinen voor hem regelen. Weet iemand hier waar ik zoiets kan vinden? Bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door Stephan NS 23 juni 2014, 12:54

Hoi Mick,

Welkom op het NS Serviceforum! Leuk dat deze jongen zo geïnteresseerd is in de wereld van treinen.
Via de website van Treinreiziger en het Spoorwegmuseum zijn tal van artikelen verkrijgbaar. Je zou eventueel contact met een van hen kunnen opnemen, indien je gewenste poster er niet tussenzit. :)

Succes!

Groet, Stephan
Bekijk origineel

3 reacties

Waag er eens een telefoontje aan naar NS Klantenservice (030 751 51 55).
Als zij jou zelf niet kunnen helpen weten zij ongetwijfeld de weg intern naar een afdeling waar ze het e.e.a. hebben.
Klantenservice is geopend ma t/m vr 08:00 - 22:00 en za. 09:00-17:00.

Hoi Mick,

Welkom op het NS Serviceforum! Leuk dat deze jongen zo geïnteresseerd is in de wereld van treinen.
Via de website van Treinreiziger en het Spoorwegmuseum zijn tal van artikelen verkrijgbaar. Je zou eventueel contact met een van hen kunnen opnemen, indien je gewenste poster er niet tussenzit. :)

Succes!

Groet, Stephan
Hoi Mick,

Succes!

Groet, Stephan

Hartelijk dank Stephan!

Reageer