beantwoord

NS Merchandise

• 12 juni 2019
  • 4 reacties
  • 343 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Hallo, ik zie dus bij sommige conducteurs en machinisten dat ze een ns hoesje voor hun telefoon hebben, een ns fles etc. Kan ik het ergens navragen of ergens bestellen/krijgen?
Ik had namelijk wel de youtube ns muts gewonnen. Groeten.
icon

Beste antwoord door Denice NS 12 juni 2019, 20:53

Heb je hier al eens gekeken? 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Beste Pawel, welkom bij onze Community!

Wat leuk dat je zo ge├»nteresseerd bent in NS Merchandise. Ik zet jouw vraag even op onze Community, dan kunnen onze andere leden even met je mee denken! 🙂
Ik ben ook helemaal gek van treinen, bezig aan een modelbaan. Ik ben ook een treinspotter. Het zou dus echt echt echt heel leuk zijn als er wat te vinden is.
Heb je hier al eens gekeken? 🙂
Reputatie 3
Tijden geleden had NS dat inderdaad, er was zelfs op grotere stations een soort toon-zuil met dit soort artikels (merchandise in newspeak) stond uitgestald, te koop of te bestellen. Vaak waren er open dagen/jubilea etc. en ook dan was er vaak wel wat te weggeef.
Maar al enkele jaren moet NS zich enkel, uitsluitend en alleen op de ''kern''taak het vooral veilig V-vervoeren van vele reizigers en is dit soort uitspattingen in de ban gedaan.
Dus je kunt enkel nog terecht bij andere staatsbanen (maar dan staat er geen NS op) of overgebleven zaken op marktplaats etc./rommelmarkten etc. of diverse enthousiastenclubs. Zelfs concullega ARRIVA heeft soms nog wel eens wat.

Reageer