NS moderator reageert niet meer na toesturen gegevens..

• 24 juni 2014
  • 9 reacties
  • 260 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik had deze vraag 1 week geleden al een keer gesteld en 'Femke NS' zei dat zei dit voor mij op wilde lossen.
Ik heb haar in een prive bericht mijn gegevens gestuurd maar ontvang nu helaas geen enkele reactie meer...
Mijn vraag was:
Ik ben een keer vergeten uit te checken en heb net mijn geld terugontvangen van de NS. Echter wordt hier blijkbaar met het volle tarief en niet met het voordeelurentarief gerekend. Hoe kan ik deze fout aangeven zonder te hoefen bellen met de klantenservice? Vriendelijke groet

9 reacties

Vroeger zag je regelmatig de slogan: "Herhalen is de kracht van de reclame".
Uitgaande daarvan zou ik zeggen, herhaal uw vraag aan Femke door haar opnieuw een privé berichtje te sturen met uw gegevens.

Misschien zou het zinvol zijn om even te verwijzen naar uw eerdere topic met de eigenlijke vraagstelling.

Houd er ook rekening mee dat moderators ook niet dagelijks aanwezig zijn en het bovendien zo ongeveer vakantietijd is.
Maar als u op haar naam/avatar klikt kunt u wel zien of Femke de laatste week nog op (andere) topics heeft gereageerd en zo dus vaststellen of zij wel of niet aanwezig is geweest en door afwezigheid nog niet op uw vraag heeft kunnen reageren.
Gewoon een herinnering sturen, dus, of anders de Klantenservice bellen (030 751 51 55). Misschien krijgt u haar dan wel zelf aan de telefoon.
Reputatie 2
Dit is het orginele draadje (topic)
https://forum.ns.nl/ov-chipkaart-5/weinig-retour-vergeten-checkout-2674

anders wordt het zo onoverzichtelijk
Beste Sball, ik heb je privébericht helaas niet gezien. Zou je nogmaals je reactie willen versturen? Heb je ook een foutmelding gekregen na het versturen van je privébericht. Indien dit zo is dan zal ik dit doorgeven aan onze beheerder. Ik zie je reactie graag tegemoet.
Badge
Ik heb zes dagen én vier dagen geleden een privébericht gestuurd naar Stephan NS, maar hij heeft ook nooit gereageerd... Terwijl ik het berichtje stuurde omdat hij in een topic zelf aangaf dat het mogelijk is om een privébericht te sturen...
Ik zal dit meteen doorgeven aan Stephan.
Reputatie 2
Begrijp ik de vraag goed dat je teveel geld hebt terug gekregen? In het algemeen ken ik NS dat ze dan bedanken voor de eerlijkheid maar dat je dan niets terug hoeft te betalen
Badge
Even ter info: Stephan NS heeft alsnog gereageerd op mijn privébericht. Top! 🙂
Beste Femke,

Nee, ik kreeg geen foutmelding en de berichten staan gewoon in mijn mailbox.
Moet ik deze nog eens proberen te sturen?
Vriendelijke groet,
S
Heel graag, Sball. Femke zal er dan na het weekend naar kijken.

Reageer