Mijn allereerste post op dit forum. Ik heb een vraag. Ik probeer via NS mijn reishistorie van heel 2013 in te zien. Op dit moment heb ik het nog niet nodig, maar wel zodra de BD vraagt om inzage van mijn reisgeschiedenis i.v.m. het aangeven van mijn reiskosten. Of dit gebeurt weet ik niet, maar ik wil er wel alvast op kunnen anticiperen.
Nu probeer ik via mijn NS account mijn reisgeschiedenis terug te kijken, maar hij gaat niet verder terug als 30 juli 2013 als ik probeer te zoeken op 1-1 t/m 31-12 2013. Ik reis al sinds 2012 op saldo, dus daar ligt het probleem niet. Ook gebruik ik deze kaart al 5 jaar, dus ook daar ligt het probleem niet.
Iemand een idee waar het aan kan liggen en of ik iets verkeerd doe?
Beste antwoord door Brian NS
Hallo Buakaw89,
Welkom op ons forum. Ik heb je topic even verplaatst naar 'Off Topic'. In je Mijn NS account kun je altijd je reisgegevens die je bij NS gemaakt hebt tot anderhalf jaar terug inzien. Het maakt niet uit wanneer je de kaart hebt gekoppeld. Als je een specifieke datum ingeeft, kun je dan wel verder terugzien dan juli 2013? Mocht dit niet lukken dan zou ik graag even willen kijken waar het aan ligt. Je zou dan even een privebericht kunnen sturen met je e-mailadres + kaartnummer.
Bekijk origineel
Welkom op ons forum. Ik heb je topic even verplaatst naar 'Off Topic'. In je Mijn NS account kun je altijd je reisgegevens die je bij NS gemaakt hebt tot anderhalf jaar terug inzien. Het maakt niet uit wanneer je de kaart hebt gekoppeld. Als je een specifieke datum ingeeft, kun je dan wel verder terugzien dan juli 2013? Mocht dit niet lukken dan zou ik graag even willen kijken waar het aan ligt. Je zou dan even een privebericht kunnen sturen met je e-mailadres + kaartnummer.