beantwoord

NS Reisinformafie

• 8 May 2016
  • 3 reacties
  • 135 Bekeken

Vaak zie ik medewerkers van de NS of ingehuurde personen bij bijvoorbeeld werkzaamheden of andere bijzondere evenementen Reisinformafie of informatie geven.

Mijn vraag is, hoe kom je daarbij? Is dat vrijwilligerswerk of kan je daar op solliciteren als gewone baan? Graag ben ik benieuwd naar jullie reacties!
icon

Beste antwoord door Sivan NS 9 May 2016, 11:25

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo melvinbakker, welkom op het Serviceforum.
Wat leuk dat je hierin geïnteresseerd bent. Ik wil je adviseren hiervoor onze website Werken bij NS in de gaten te houden. Hier vind je de meest recente vacatures.
Een aanvulling: vaak wordt aan NS personeel gevraagd of ze deze diensten willen draaien. Denk bijvoorbeeld aan kantoorpersoneel dat tijdens Koningsdag diensten draait op stations. Je kunt je hier dus niet apart voor aanmelden, Melvin! Dat neemt niet weg dat je altijd een kijkje op onze website kunt nemen. Wellicht ziet er een vacature (of oproep) tussen waar jij iets aan hebt! Voel je verder altijd vrij om andere reizigers te informeren en helpen tijdens hun reis. Dat waarderen we altijd!
Bedankt voor jullie reactie's! Ik ga het eens in de gaten houden! Ik dacht dat daar misschien een soort functie voor was binnen de NS. Nogmaals bedankt!

Reageer