NS Spel: Overstappen (Identity Games) / 200?

• 18 mei 2019
  • 5 reacties
  • 257 Bekeken

Hey! Op een 2e hands markt kwam ik een spel tegen genaamd: "Overstappen, van guldens naar euro's". Ik als treinfan, kon het niet laten en heb het spel gekocht, hij is bij de eigenaar nooit op tafel geweest en volledig compleet met spelregels en al. Maar het is onduidelijk uit welk jaar dit komt, wie kan mij meer informatie over de details van het spel vertellen? Op welke manier is het uitgegeven? Hoeveel exemplaren zijn er uitgegeven? Uit welk jaar komt het? En wie heeft dit spel zelf ook?

Alle informatie is welkom!

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Google bracht me op deze pagina. Daar staat dat het uit 2001 komt, wat ook wel logisch is natuurlijk 🙂 Verder ken ik het spel totaal niet.
Badge +3
De euro is definitief ingevoerd in 2002, dus 2001 zal wel kloppen.

Zag nog een link naar Marktplaats (iemand bood het ooit aan voor € 15,00) maar die is verkocht. Ik dacht dat de verkoper nog te vinden zou zijn.. niet dus.

Maar het is in ieder geval uitgegeven door NS dus.
Google bracht me op deze pagina. Daar staat dat het uit 2001 komt, wat ook wel logisch is natuurlijk 🙂 Verder ken ik het spel totaal niet.

Heb de pagina gezien, maar ik wordt nog niet veel wijzer over de verdere vraagstukken, maar iniedergeval bedankt :)

Grt, TS
Badge +3
De euro is als chartaal betaalmiddel ingevoerd op 1 januari 2002. Het spel is in 2001 uitgegeven. Het spel ligt al jaren ongebruikt in de kast.
Veel speelplezier! 😃

Reageer