beantwoord

ns spreekbeurt

• 24 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 244 Bekeken

Beste NS,

Ik ben Jasmijn en ik zit in groep 7 van basisschool de ontmoeting in Eindhoven. Ik ga een spreekbeurt over de NS houden samen met mijn 2 vriendinnen Loes en Nikki en ik vroeg me af of jullie misschien wat leuke feitjes en eventueel een shirt of tasje voor ons hebben. Het lijkt ons heel leuk om in stijl te komen en zo indruk te maken op onze nieuwe klas. Onze spreekbeurt is op 10 september, dus als het kan graag voor die datum.

Alvast super bedankt!
Groetjes Jasmijn, Loes en Nikki
icon

Beste antwoord door Tochjo 24 augustus 2019, 12:48

Op www.ns.nl/spreekbeurt vind je allerlei informatie.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
Op www.ns.nl/spreekbeurt vind je allerlei informatie.
Hoi Jasmijnvanleest23, welkom bij de NS Community.

Wat ontzettend leuk dat jullie een spreekbeurt over oNS gaan houden. Ik snap dat je helemaal in stijl wilt komen. Helaas heb ik geen shirtjes of andere accessoires voor jullie. Wat jullie misschien wel kunnen doen is een wit T-shirt kopen en die versieren met het NS logo met een textielstift?

Kijk ook op de eerder genoemde website die Tochjo noemt. Daar vind je onder andere leuke feitjes en een leuke quiz.

Alvast heel veel succes (en plezier!) met jullie spreekbeurt!
Ik heb standplaats Eindhoven en ik zal ff kijken of ik wat te leen heb, waarmee ik jullie kan helpen. Stuur mijn maar even een Prive Bericht.
Ik hoop nog reactie te krijgen van @Jasmijnvanleest23 voor hun spreekbeurt. Ik heb helaas nog niets gehoord 😔.
Reputatie 5
Badge
Helaas heb ik geen shirtjes of andere accessoires voor jullie. Wat jullie misschien wel kunnen doen is een wit T-shirt kopen en die versieren met het NS logo met een textielstift?
In dit geval zou een geel shirt met blauwe textielstift nog beter zijn 😛

Reageer