beantwoord

Onderzoek doen onder abonnementhouders 60+

• 25 februari 2014
  • 1 reactie
  • 648 Bekeken

Hallo iedereen,

Mijn naam is Priscilla en ik studeer communicatiemanagement aan de Hogeschool van Amsterdam (3e jaars student). Voor een onderzoek onder abonnementhouders ben ik op zoek naar twee kandidaten van 60 jaar of ouder die mee zouden willen werken.
Het betreft hier een kort interview van ongeveer 20/30 minuten, die mondeling (afspraak/skype) of, als het echt niet anders kan, schriftelijk kan worden afgenomen. In mijn eigen omgeving ken ik niemand die een NS abonnement heeft en die 60 jaar of ouder is en dit is dan ook meteen de reden waarom ik het op deze manier doe. Ik hoop dat er onder jullie mensen zijn die in de doelgroep vallen en die mee zouden willen werken. Het is wel op de korte termijn, want donderdag moet ik de resultaten al hebben, maar zoals gezegd, het is een kleine moeite.
Wanneer er tips voor mij zijn om aan respondenten te komen, hoor ik het ook graag!

Alvast bedankt.
Groetjes, Priscilla
icon

Beste antwoord door Stephan NS 26 februari 2014, 11:59

Hoi Priscilla,

Welkom op het forum!

Voor informatie over het doen van onderzoek op stations, klik hier.

Advies over het doen van onderzoek buiten het station kan ik moeilijk zeggen, omdat je op korte termijn de resultaten nodig hebt zul je daar denk ik vrij creatief in moeten zijn. 😉 Had je er bijvoorbeeld al aan gedacht om een woningcomplex voor senioren op te zoeken en daar allicht huis-aan-huis onderzoek te doen? Puur een suggestie natuurlijk.

Ik heb je titel even ingekort om het topic beter vindbaar te maken.

Succes!

Met vriendelijke groet,

Stephan
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Priscilla,

Welkom op het forum!
Voor informatie over het doen van onderzoek op stations, klik hier.
Advies over het doen van onderzoek buiten het station kan ik moeilijk zeggen, omdat je op korte termijn de resultaten nodig hebt zul je daar denk ik vrij creatief in moeten zijn. 😉 Had je er bijvoorbeeld al aan gedacht om een woningcomplex voor senioren op te zoeken en daar allicht huis-aan-huis onderzoek te doen? Puur een suggestie natuurlijk.
Ik heb je titel even ingekort om het topic beter vindbaar te maken.

Succes!

Met vriendelijke groet,

Stephan

Reageer