beantwoord

Onderzoek Internetgebruik in de trein

Hallo, ik zou vanmiddag aan bovenstaand onderzoek in Leiden meedoen. Ik ben echter de email met gegevens kwijt. Weet iemand welk bureau dit onderzoek doet of heeft iemand gegevens? Bij voorbaat hartelijk dank!!
icon

Beste antwoord door Erryt NS 29 juli 2016, 16:23

Ik heb een reactie ontvangen duiven1959. Het onderzoek was wel van ons afkomstig. Echter was dit het enige onderzoek en zal er niet nog zo'n onderzoek gaan plaats vinden. Ik moet je helaas teleurstellen.
Bekijk origineel

15 reacties

Welkom op het NS Serviceforum duiven1959. Het is inmiddels al 16:30 geweest en waarschijnlijk heeft dit onderzoek al plaats gevonden. Ik ben persoonlijk niet op de hoogte van dit onderzoek maar zou graag van je vernemen of het nog gelukt is om de juiste gegevens op tijd te ontvangen.
Helaas niet. Ik heb ook via de chat contact opgenomen met NS maar ook daar wist men niets. Daar ben ik wel verbaast over. Als het onderzoek in opdracht van NS plaats vindt zou het toch ook bekend moeten zijn. Ik baal er van dat ik mij niet heb kunnen afmelden. Helaas is het niet anders.
Wat vervelend zeg dat je het onderzoek bent misgelopen. Ik zal proberen uit te zoeken of er nog meerdere van deze onderzoeken zullen gaan plaats vinden. Ik zal hier nog op terug komen.
Hartelijk dank!
Hoi Duiven. Erryt is nog druk bezig met het achterhalen van bovenstaande, maar het is best lastig voor ons. Heb je iets meer informatie voor ons misschien?
Nee, helaas niet. Het enige dat ik weet is dat ik mijn eigen instrument, waarmee ik internet in de trein gebruikte, moest meenemen en dat het in Leiden, dicht bij het station gehouden zou worden. Er was een keuze uit een aantal middagen, allemaal aan het eind van de middag. Is toch vreemd dat zo'n onderzoek, in opdracht van de NS, bij de NS zelf niet bekend is...? In ieder geval bedankt voor alle moeite maar ik denk dat het onderzoek intussen wel afgesloten zal zijn. Fijn weekend!
Bedankt voor deze informatie duiven1959, we zijn er nog steeds mee bezig. Ik hoop op zeer korte termijn antwoord te kunnen geven.
Duiven1959, ik wil je nog even laten weten dat ik er nog bovenop zit maar dat het nog niet gelukt is te achterhalen of er nog meerdere van deze onderzoeken gaan plaats vinden.
Beste Erryt, hartelijk dank voor alle moeite!
update:

Ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen op de vraag of deze onderzoeken nog gaan plaats vinden. Ik ga het niet los laten tot ik een antwoord krijg. Excuses dat het zo lang duurt duiven1959.
Beste Erryt, dank voor alle moeite, maar ik twijfel er aan of het nog nut heeft. Wel heel verbazingwekkend dat een onderzoek uit naam van de NS bij de NS niet terug te vinden is.Fijne week gewenst!!
Ik snap het duiven1959. Alsnog hoop ik je blij te kunnen maken en daar ga ik mijn best voor doen.
Hartelijk dank!
Ik heb een reactie ontvangen duiven1959. Het onderzoek was wel van ons afkomstig. Echter was dit het enige onderzoek en zal er niet nog zo'n onderzoek gaan plaats vinden. Ik moet je helaas teleurstellen.
Ik was er al bang voor. Hartelijk dank voor alle moeite en een fijn weekend gewenst!

Reageer