beantwoord

Onderzoek scriptie

• 29 maart 2020
  • 7 reacties
  • 203 Bekeken

Beste NS community,

In het kader van mijn bachelorscriptie doe ik onderzoek naar netwerksamenwerkingen binnen crisismanagement in Utrecht. Ik focus mij daarbij op samenwerking tussen publieke organisaties en vervoersorganisaties. Een interview met een medewerker van NS die zich bezighoudt met crisismanagement/crisisbeheersing zou hierbij ongelofelijk waardevol zijn! 

Bent u een medewerker van NS of kent u iemand die mij hierbij zou kunnen helpen, dan hoor ik dat erg graag!

icon

Beste antwoord door Slidestops 29 maart 2020, 16:29

Ik denk dat dat voor een groot deel bij de securitymanager ligt van die regio. Ik weet alleen wel dat die het zo druk hebben op dit moment dat die echt geen extraatjes erbij gaan doen. Ik denk dus dat het voor nu in deze tijd heel lastig wordt om ergens een ingang te vinden..

Bekijk origineel

7 reacties

Hallo Larissa Bril, welkom op de NS Community.

Ik vrees dat ik je niet kan helpen met je onderzoek en weet zo ook niet iemand die zich bezighoudt met crisismanagement. Ik wil je wel veel succes wensen met het onderzoek en je scriptie!

Bedankt voor je reactie Maxime! Ik hoop via via toch nog ergens contacten te kunnen leggen, we zullen zien...

Reputatie 7

Ik denk dat dat voor een groot deel bij de securitymanager ligt van die regio. Ik weet alleen wel dat die het zo druk hebben op dit moment dat die echt geen extraatjes erbij gaan doen. Ik denk dus dat het voor nu in deze tijd heel lastig wordt om ergens een ingang te vinden..

Daar ben ik inderdaad ook bang voor..
De specifieke case in mijn scriptie is de tramaanslag in Utrecht op 18 maart 2019. Een vervangende optie zou daarom zijn dat ik een documentenanalyse uitvoer over de samenwerking tussen NS en de gemeente Utrecht. Misschien ben ik daarvoor bij u niet aan het juiste adres, maar weet u toevallig of er documenten beschikbaar zijn die ik zou kunnen analyseren? Evaluaties wellicht?

Reputatie 7

Ik denk dat dergelijke communicatie/documenten allemaal achter slot en grendel zitten en niet ter inzage aan worden geboden... Ik denk dat het heel erg lastig gaat worden, als het al zou lukken...

Reputatie 7
Badge +3

Misschien via de gemeente proberen. Die zijn een stuk meer aan “openheid” gebonden dan een private onderneming :wink: Maar ik kan me voorstellen dat er in dit specifieke geval wat meer haken en ogen aan zitten.

Ik heb al wel contacten bij de gemeente, maar vind het voor de validiteit van mijn onderzoek wel net zo netjes om alle partijen tot hun recht te laten komen. Morgen probeer ik nog contact te komen met Qbuzz en wellicht kan de gemeente mij ook doorverwijzen naar hun contactpersonen.

Reageer