Onderzoek scriptie

• 22 juli 2020
  • 3 reacties
  • 160 Bekeken

Beste reizigers,

In het kader van het afronden van mijn bachelors opleiding International Business, ben ik bezig met een onderzoek naar de klanttevredenheid van de NS-reizigers. Dit zal ik in de vorm van een Customer Journey map schetsen.

Hiervoor ben ik op zoek naar reizigers die hun reiservaring met me willen delen om de Customer Journey compleet te maken, en dus ook als gevolg hoe tevreden u bent met de NS. Als u geïnteresseerd bent om hieraan deel te nemen, dan kunt u dat aan me laten weten via onderstaan e-mail. Als u nog verder informatie wenst, aarzel dan niet om ook contact met mij op te nemen.

Ik ben te bereiken op 317280@student.fontys.nl

Hopelijk heb ik u interesse kunnen wekken hiervoor en zie ik graag u e-mail tegenmoet.

Met vriendelijke groet,

Kevin

3 reacties

Welkom bij de Community, Kevin.

Ik wil je veel succes wensen met je scriptie en hopelijk ontvang je vanuit hier wat respons :smile:

Badge +3

Hi Kevin,

Je bent niet de eerste dus een zoekopdracht naar scriptie hier zal je wel wat info geven.

De meesten doen het via een online survey maar die zijn vaak nogal lang, zeker als er filmpjes tussen zitten die je niet kunt skippen. Als deelnemen/invullen langer dan een minuut of 10 duurt zullen veel mensen afhaken. Houd ook rekening met persoonlijke gegevens zoals e-mail adressen van ‘deelnemers’, als het anoniem kan (eventueel op ip adres filteren om de trollen er uit te halen) dan is dat beter.

Als het per mail is, geef mensen van tevoren een duidelijke uitleg waar je mee bezig bent (die Customer Journey Map), en beloof ze op de hoogte te houden van de resultaten, liefst niet via meerdere e-mails maar een website zonder login.

@Robert B en @Denice NS, beide bedankt voor jullie reacties! En ik zal het meenemen, @Robert B. Nogmaals dank beide!

Reageer