beantwoord

Onderzoeksopdracht Hogeschool van Arnhem en Nijmegen

• 18 januari 2021
  • 2 reacties
  • 143 Bekeken

Voor mijn studie ben ik opzoek naar een organisatie waar ik per 1 februari samen met een onderzoekspartner een onderzoek mag uitvoeren. Mijn onderzoekspartner Lucas Heessels en ik studeren bedrijfskunde aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen en beschikken hierdoor over uitgebreide kennis van diverse bedrijfskundige thema's. Wij kunnen een onderzoek uitvoeren over hoe de NS rendabel kan blijven terwijl de reizigers aantallen teruglopen door de huidige coronamaatregelen. Verder zijn de gevolgen van thuiswerken een ander mogelijkheid.

Graag hoor ik van u wat ik en mijn onderzoekspartner voor de NS kunnen betekenen.

icon

Beste antwoord door Laura NS 18 januari 2021, 14:50

Hoi mohamed.hassan, welkom op onze NS Community!

Ik heb even geen specifiek iemand waaraan ik dit kan voorleggen. Je kan sowieso dit formulier wel invullen! 

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi mohamed.hassan, welkom op onze NS Community!

Ik heb even geen specifiek iemand waaraan ik dit kan voorleggen. Je kan sowieso dit formulier wel invullen! 

Reputatie 7
Badge +3

Wanneer er minder reizigers zijn, zijn er minder inkomsten. Daar helpt geen enkel onderzoek tegen.

Willen we in Nederland na de coronacrisis nog OV hebben dan zal de rijksoverheid moeten bijspringen. Dat is een politieke keuze.

Reageer