beantwoord

online assessmenttest

• 21 december 2020
  • 6 reacties
  • 413 Bekeken

Hallo Allemaal,

Ik wil graag weten hoe een online assessment eruit ziet. Krijg je alleen figuurreeksen, analogieën en cijferreeksen? Ik zag ook andere soort reeksen zoals kubussen en matrixen etc. Zijn er verschillen wat betreft een HC- assessment en een V&S assessment ?  Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Sascha NS 23 december 2020, 14:27

Voor vragen kan je ook altijd terecht bij de persoon wiens contactgegevens vermeld staan bij de vacature. De algemene contactgegevens van recruitment zijn: recruitment.operatie@ns.nl en 088-6711698.

Bekijk origineel

6 reacties

Goedemiddag NSVS2021 en welkom bij de NS Community!

Ik zal je hier geen antwoord op kunnen geven gezien ik totaal geen inzage heb in assessments. :sweat_smile: Misschien dat iemand van het rijdende personeel actief op de Community er wel meer over kan zeggen! @Loes@Edwin@Jeroen@Slidestops 

Ik ben helaas niet thuis meer in de assessment en al helemaal online niet. Ben geen werkplekbegeleider, zit niet echt dicht bij het vuur om het na te gaan.

Reputatie 7
Badge

Oeps, tag gemist.

Net als Loes, kan ik helaas niets betekenen. Sorry.

Ik ga een poging doen om een antwoord op deze vragen los te peuteren. Zodra ik meer weet plaats ik dat hier.

Reputatie 7

Het online assessment is nagenoeg hetzelfde als het “offline” assessment.
Voor conducteur en V&S zijn deze nagenoeg hetzelfde.
Informatie op het forum die eerder gedeeld is, is nog accuraat :)
Met de zoekfunctie kun je die terugvinden!

Voor vragen kan je ook altijd terecht bij de persoon wiens contactgegevens vermeld staan bij de vacature. De algemene contactgegevens van recruitment zijn: recruitment.operatie@ns.nl en 088-6711698.

Reageer