beantwoord

Onterechte Facturen OV-fiets

• 13 October 2014
  • 1 reactie
  • 175 Bekeken

Na drie onbeantwoorde mails, een Facebookbericht en een telefoontje naar de klantenservice van NS, probeer ik het op deze manier. Ik krijg onterechte facturen voor mijn OV-fiets abonnement. Dit abonnement kost tien euro per jaar, maar in de eerste factuur zijn deze kosten tweemaal aan mij berekend en bij mij geïncasseerd. Nu heb ik wederom een factuur van dertig euro gekregen voor hetzelfde abonnement. Zoals u wellicht begrijpt, vind ik het erg vervelend dat er blijkbaar wel tijd is om - al dan niet automatisch aangemaakte - facturen te sturen en te incasseren, maar dat er geen tijd is om mijn mails te beantwoorden. Ik zou graag van u horen wat er precies mis gaat.
icon

Beste antwoord door Ramon NS 13 October 2014, 18:38

Dag Laylala, wat vreemd dat je onterechte facturen krijgt. Ik kan kijken wat ik voor je kan betekenen. Stuur mij een privébericht met je NAW-gegevens dan ga ik naar een oplossing zoeken. Groet Ramon
Bekijk origineel

1 reactie

Dag Laylala, wat vreemd dat je onterechte facturen krijgt. Ik kan kijken wat ik voor je kan betekenen. Stuur mij een privébericht met je NAW-gegevens dan ga ik naar een oplossing zoeken. Groet Ramon

Reageer