beantwoord

opleiding machinist

• 17 juli 2019
  • 4 reacties
  • 223 Bekeken

Wil nu een andere richting gaan doen. Heb dienstverlening helpende zorg en welzijn niveau 2 in 1.5 jaar gedaan. Maar merk dat het saai is en niet zoveel uitdaging en verzorgende ig leek niks voor mij en kwam ik uit op machinist en conducteur en keek ik naar de opleiding machinist dat je eerst moet doen, maar kan je dan gelijk naar niveau 3 dan of moet je dan toch weer de niveau 2 gaan doen? Zit in de omgeving rotterdam.
icon

Beste antwoord door Edwin 17 juli 2019, 18:30

Bij een machinisten opleiding zijn geen niveau's, het is alles (lees volledig bevoegd) of niets.
De grootste kunst is niet de opleiding halen, maar vooral de keuring en tests welke er aan vooraf gaan te doorstaan.
Gewoon solliciteren en kijken hoe het loopt.
Veel succes 😀

De MBO opleiding van STC heeft het wel degelijk over een MBO niveau 3 opleiding en stelt dan ook eisen aan mensen die deze opleiding wil gaan doen.
Hoe een doorstroming van MBO2 naar 3 gaat, zou ik echter niet weten.

[edit]https://mbo-stc.nl/opleidingen/machinist-railvervoer
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge
Bij een machinisten opleiding zijn geen niveau's, het is alles (lees volledig bevoegd) of niets.
De grootste kunst is niet de opleiding halen, maar vooral de keuring en tests welke er aan vooraf gaan te doorstaan.
Veel succes 😀
Reputatie 7
Badge
Veel succes 😀

De MBO opleiding van STC heeft het wel degelijk over een MBO niveau 3 opleiding en stelt dan ook eisen aan mensen die deze opleiding wil gaan doen.
Hoe een doorstroming van MBO2 naar 3 gaat, zou ik echter niet weten.

[edit]https://mbo-stc.nl/opleidingen/machinist-railvervoer
Ja op die pagina staat niveau 3, maar niet of je een geldige niveau 2 moet hebben. Alleen kader of andere dingen
Reputatie 7
Badge
Ja op die pagina staat niveau 3, maar niet of je een geldige niveau 2 moet hebben. Alleen kader of andere dingen
Op die pagina staat ook een mailadres. Ik zou ze een mail sturen en vragen of je in aanmerking komt om de opleiding te volgen, lijkt mij het beste.

Reageer