Optreden op stations A'dam CS, Utrecht CS Den Haag CS

• 1 mei 2020
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Onderwerp: Youtube Video optredens tijdens, en ook na Coronacrisis

Goeie, Allegearre, Beste mensen,

Mijn naam is Loek van der Heide Zanger (bas/bariton) en Contrabas-trombonist (Cimbasso) 

Ter troost en evt vermaak wil ik optreden op stations,

Als Zanger voor YouTube Vid’s deels met pianist, aria’s en liederen van Rossini, Verdi   Richard Hageman en Leo Smit

Als Ensemblespel Koper ‘Banda Ottone’ TurmMusicke                                                                               (Contrabas ventieltrombone, bouw: Cerveny a’440 )                                                                                   Hiervoor zoek ik conservatoriumstudenten/gevorderde amateur koperblazers 2x trompet 1 alt- en 2 tenortrombone’s die met mij mee willen spelen/een repertoire willen opbouwen                                                                               van : Michael Prætorius, Pezel, Scheid, Schein, Monteverdi etc. 16e en 17e eeuwse ‘Turm-musicke

T: 0643023468

e: loekgeart@gmail.com

2 reacties

Reputatie 6
Badge

Dit is iets wat je beter via de officiële weg moet regelen, als je op de stations muziek wilt maken, buiten de publieke piano om.

Via https://www.activatieopstations.nl/ kan je toestemming vragen. Ik vrees alleen dat er in deze tijd geen toestemming zal worden verleend omdat het naar een evenement neigt, en zorgt voor samenscholing.

Goedemorgen Hlg1863 en welkom bij de NS Community!

Om een optreden te mogen geven op een station zul je inderdaad, via de door Aar geadviseerde route, eerst toestemming moeten vragen. Dat gezegd hebbende, als ik je bericht goed begrijp, ben je momenteel meer op zoek naar muzikanten die mee zouden willen doen, correct?

Reageer