OPZOEK NAAR NS KLEDING/ATRIBUTEN | NS Community
beantwoord

OPZOEK NAAR NS KLEDING/ATRIBUTEN

  • 22 September 2021
  • 5 reacties
  • 1272 Bekeken

Hey!

Binnenkort heb ik een thema date, waarbij mijn thema conducteur/machinist is. Ik ben daarom ook opzoek naar een ns pet/ jas etc. Helaas heeft geen een verkleed winkel conducteur/machinist kleding en op marktplaats wordt naast verzamel items ook niet veel aangeboden. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen! Dus heb jij toevallig nog wat oude werk kleding in de kast liggen die ik mag lenen/ hebben hoor ik het graag!

 

groetjes,

Sophie

icon

Beste antwoord door Slidestops 23 September 2021, 06:57

Bekijk origineel

5 reacties

Het is voor geen enkele NS medewerker toegestaan zijn kleding uit te lenen, verkopen of weg te geven. Als er iets op marktplaats komt wordt dit actief opgespoord. Dat is de reden dat er niets online staat en ik verwacht ook niet dat de zoektocht iets op gaat leveren voor je, helaas..

Reputatie 7
Badge +1

Da geldt voor het huidige model. En idem dito voor vele andere officiele uniformkledij, zoals politie/douane e.d.Oude-maar dat is dus echt inmiddels behoorlijk gedateerd, zou wel moeten kunnen.

Toen ik kind van 8-9 was kon je destijds in vrijwel elke speelgoedwinkel wel conducteurssetjes e.d. kopen. OF je zoekt naar buitenlandse dito.

Reputatie 7
Badge

Of zelf even knutselen. NS logo op jasje naaien bijvoorbeeld. En op pet.

Reputatie 7

@SophieS : Ik weet niet hoe je hebt gezocht maar als ik in google kostuum conducteur intik dan krijg ik bij maskeradekleding.nl in ieder geval één compleet conducteurskostuum te huur te zien. Bij onlineveilingmeester.nl  staat een kostuum te koop. Actuele bod is € 12,00.

Reputatie 7
Badge

Dat uniform op maskeradekleding.nl is volgens mij van een machinist. Het is een rode jas.

Reageer