beantwoord

OV-chipkaart klantenservice

  • 21 mei 2014
  • 3 reacties
  • 453 Bekeken

Ik heb zojuist een van jullie medewerkers aan de telefoon gehad.. Is het gebruikelijk dat deze om een bankrekening nummer vraagt bij een verloren OV-kaart?
icon

Beste antwoord door deseox1996 21 mei 2014, 20:06

Ik overdrijf misschien, maar maakte me een beetje zorgen aangezien de jongeman aan de telefoon een vrij onduidelijk sprak naar mijn mening
Bekijk origineel

3 reacties

Ik overdrijf misschien, maar maakte me een beetje zorgen aangezien de jongeman aan de telefoon een vrij onduidelijk sprak naar mijn mening
Hallo Deseox1996,

Je hebt hierover niet met onze klantenservice contact gehad, maar met klantenservice OV-chipkaart. Ik durf daarom niet te zeggen of dit normaal is. Je kan beter even met hen contact opnemen om dit na te vragen.

Groet,
Marjan
Oke Marjan, toch bedankt!

Reageer