OV-Lab zoekt jou voor treininnovaties! | NS Community

OV-Lab zoekt jou voor treininnovaties!


Beste leden van het Serviceforum, een verzoekje van ons OV-Lab:

Hoe ziet jouw ideale reis er over een paar jaar uit?

Vind je het leuk om samen met oNS mee te denken over toekomstige producten en diensten in de trein en heb je een woensdagavond in juni de tijd? Dan willen we je graag uitnodigen voor een bezoek in ons OV-Lab op Utrecht Centraal de komende weken. Je krijgt een leuke rondleiding in ons nieuwe OV-Lab waar we allerlei treininnovaties aan het testen zijn.

Gezamenlijk zullen we één van deze innovaties testen en horen we graag jouw mening hierover.

De sessies duren van 19.30 tot 21.00 uur en worden gehouden op 3,10,17 of 24 juni.

Je kan je aanmelden door hieronder een reactie te plaatsen met de datum dat je met ons mee wilt denken. Een beetje afhankelijk van jullie reacties prikken we twee avonden, geef dus ook gerust meer dan één voorkeur door. We nemen dan contact met je op voor verdere details.

Hartelijke groet,

Het NS OV-Lab

51 reacties

Ha iedereen,

Bij deze wil ik graag degene die bij de twee sessies aanwezig waren nog een keer bedanken voor jullie aanwezigheid en input. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Erg leuk om jullie een kijkje in de keuken te kunnen geven en met jullie te sparren.

We gaan verder met jullie input, en hopelijk zien jullie komende maanden misschien iets van terug in de trein 🙂.
Reputatie 7
Badge +4
We wachten het af, ben benieuwd!
Goed iniatief van het ov lab om met reizigers in dialoog te gaan. Blijft het bij 1 keer?
Hoi forens2, welkom op het NS serviceforum.

Op dit moment is er bij mijn weten geen plan om een bijeenkomst te houden. Die kan er natuurlijk wel komen als je suggesties hebt ter verbetering van onze service! Als er veel animo is voor zo'n bijeenkomst kan ik altijd met mijn collega's overleggen om te kijken of we weer zoiets op kunnen zetten. Kun je je suggesties hier alvast delen? Als er meer interesse is in zo'n bijeenkomst lees ik het hier graag!
Reputatie 7
Badge +4
De laatste keer was er een duidelijk doel vanuit NS;-)
Het lijkt me ook voor de hand liggend dat dat de aanleiding is. Ik vond het de laatste keer nuttig en gezellig maar als je een bijeenkomst moet houden en eerst moet verzinnen waar het dan over zou moeten gaan, lijkt me niet de goede insteek.
Het is persoonlijk, maar ik vind ook niet dat je onderwerpkeuze er eentje moet zijn die mensen met een negatieve instelling aantrekt. Beleid wordt ook niet op een dergelijke bijeenkomst gemaakt.
De vorige keer werd ook niet precies gemeld waar het over ging, en dat was heel verstandig. Dan kijk je er ook fris naar.
Gezellig een beetje borrelen is toch ook een goeie reden 😃
Reputatie 7
Badge +4
Ik doe dat ook met een van de leden hier en dat bevalt tot nu toe uitstekend 😉
Bedankt voor je toevoeging Thom. Het klopt dat er van ons uit ook een vraag moet zijn om over bepaalde zaken feedback te krijgen. Ik zal dit even peilen bij Sivan. En, borrelen kan volgens mij ook prima in de kroeg inderdaad 😛
Reputatie 7
Badge +4
Het is wel een toegevoegde waarde van deze bijeenkomsten dat je de mensen die je hier ziet, ook in het echt tegen komt en soms maakt dat wat milder. Dat is alleen maar goed.
Lijkt mij wel de moeite waard om de mensen een keer recht in de ogen te kijken. Dat er een duidelijk doel is vanuit de NS kan ik waarderen. Een borrel trouwens ook wel. 😉
Reputatie 7
Badge +4
Eén borrel? Op één been kunnen we niet lopen en na tien al helemaal niet. 😉
Achjoh dan komen we met de trein, hoeven we niet te rijden 😉
Groepsretourtje....🆒
Ik ga niet betale!
Niet zo naar doen Slidestops 😞 Zo goedkoop kom je er niet vanaf 🙂
Haha, wil niet zeggen dat ik niet netjes incheck met mijn kaart 😉
Strak plan Nooduitgang. Ben ik nr 11 met een frisje.... 🙂
De klant en de klantwens lijken me duidelijk. Ik regel een whiteboard, doe mij maar koffie alsjeblieft :D

(Na mijn rondleiding snap je 'm, lol)
Reputatie 2
Gezellig een forumborrel 😃 Toch denk ik dat we met de vaste gasten op het forum altijd wel nuttige zaken ter tafel kunnen krijgen!
Reputatie 7
Badge +4
Gezellig een forumborrel 😃 Toch denk ik dat we met de vaste gasten op het forum altijd wel nuttige zaken ter tafel kunnen krijgen!

Gezelligheid is ook nuttig.
Doe mij maar een hapje en een rood wijntje. 😳 🙂

Een whiteboard kan gezellig en nuttig zijn..
Gezellig een forumborrel 😃 Toch denk ik dat we met de vaste gasten op het forum altijd wel nuttige zaken ter tafel kunnen krijgen!

Gezelligheid is ook nuttig.


Beetje ontforummen op zo'n dag kan geen kwaad. Zal wel een stom idee zijn..
Reputatie 7
Badge +4
En even uit eten. Hoeft geen molecuuleten te zijn.
....
En even uit eten. Hoeft geen molecuuleten te zijn.

Als het maar lekker is. 😉

Reageer