Pagina-knoppen bovenaan de pagina

• 10 september 2016
  • 9 reacties
  • 161 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Ik zou het handig vinden als de knoppen om naar de andere pagina's van een discussie te gaan ook bovenaan de pagina komen. Is niet ingewikkeld en scheelt een hoop gescroll 🙂

9 reacties

Hoi mrfreeze, ik ga je suggestie doorgeven. Een volgende keer kun je dergelijke tips en suggesties ook in dit topic plaatsen: Feedback over het Serviceforum.
Reputatie 6
Badge +2
Per suggestie of probleem een apart topic, zoals hier, vind ik veel handiger, anders lopen er allerlei discussies door elkaar. bijdragevandennis 201609
Reputatie 7
Badge +3
Ik zocht eigenlijk naar een subforum voor dit soort meldingen. Alles in één topic lijkt me wat onoverzichtelijk.
Nieuwe suggestie: een subforum voor vragen/opmerkingen over het forum zelf 🙂
Reputatie 6
Badge +2
Ik zou het handig vinden als de knoppen om naar de andere pagina's van een discussie te gaan ook bovenaan de pagina komen. Is niet ingewikkeld en scheelt een hoop gescroll :)
Vind ik ook, veel handiger. Zie ook https://forum.ns.nl/off-topic-32/recente-topics-kunnen-beter-linken-naar-meest-recente-reactie-27473. bijdragevandennis 201609
Ik heb ook de suggestie van Dennis doorgegeven.
Ik zou het handig vinden als de knoppen om naar de andere pagina's van een discussie te gaan ook bovenaan de pagina komen. Is niet ingewikkeld en scheelt een hoop gescroll :)

Het zou ook handig zijn als je direct naar de laatste pagina van een topic wordt gelinkt in plaats van naar de eerste. Vooral met een trage verbinding (zoals wifi in de trein) of met een beperkte databundel is het onhandig dat je eerst de hele eerste pagina vol oude berichten moet laten laden, voordat je door kunt klikken naar de laatste pagina met de meest recente berichten.

edit: Ik zie dat die suggestie net hier ook is gedaan.
Klopt Pe_pe, ik heb het doorgegeven.
Bedankt voor de suggesties. Ik ga ze zeker in overweging nemen.
Inmiddels staat deze suggestie ook in het topic Denk mee over het Serviceforum, waarvoor dank! Vanuit dit topic houd ik jullie verder op de hoogte.

Reageer