PDF wijzigen?

• 19 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 758 Bekeken

Mijn printer print alleen kleur (lijkt vaker voor te komen, zeker iedereen een Canon printer?) Mijn e ticket is een PDF. In, jawel, zwart wit. Ik lees elders dat ik kleur mag printen. Maar een PDF is niet te wijzigen en als ik er een tekstfile van maak, is alles aan niet-tekst weg.

3 reacties

Wat bedoelt u met "print alleen in kleur"? Normaal wordt bij een kleurenafdruk zwart ook afgedrukt als zwart. Is de zwarte inkt/toner misschien op? - Het kan problematisch zijn om uw e-ticket te scannen als u al het zwart bijvoorbeeld als geel afdrukt.
Reputatie 2
Mijn printer print alleen kleur (lijkt vaker voor te komen, zeker iedereen een Canon printer?) Mijn e ticket is een PDF. In, jawel, zwart wit. Ik lees elders dat ik kleur mag printen. Maar een PDF is niet te wijzigen en als ik er een tekstfile van maak, is alles aan niet-tekst weg.

Je kan bij de voorkeursinstellingen van je printer de optie "Afdrukken in grijswaarden" aanvinken, bij veel mensen helpt dit
Badge
Astrid Maria, welkom op het forum. Ik durf eerlijk gezegd niet te zeggen hoe je dit kunt wijzigen. Is het inmiddels gelukt?
Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'off topic'

Reageer