beantwoord

Reactietijd brief klantenservice

In deze brief heb ik geklaagd over de zeer slechte behandeling door de helpdesk. Men stuurt je van het kastje naar de muur en weet zeer weinig.
Ik wacht nog steeds op antwoord!! Ben zeer slecht te spreken over de NS service!!!!!!!!!!!!!
Ben zeer benieuwd of ik nu antwoord krijg.
icon

Beste antwoord door Ramon NS 27 juni 2014, 15:36

Dag Janquax, goed dat je het forum hebt gevonden. Het is inderdaad juist dat de afhandeling van een schriftelijke reactie maximaal 4-6 weken kan duren. Ik zou je daarom nog willen vragen te wachten tot halverwege juli. Mocht je dan nog geen reactie hebben vernomen dan mag je mij een privébericht sturen en dan pak ik dit verder op. Groet Ramon

Ps. ik heb het onderwerp vanf je topic even aangepast en verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

10 reacties

In deze brief heb ik geklaagd over de zeer slechte behandeling door de helpdesk. Men stuurt je van het kastje naar de muur en weet zeer weinig.
Ik wacht nog steeds op antwoord!! Ben zeer slecht te spreken over de NS service!!!!!!!!!!!!!
Ben zeer benieuwd of ik nu antwoord krijg.

Elders in dit forum heb ik gelezen dat afhandeling van briefpost wel tot 6 weken kan duren.
Als dat zo is zul je dus nog wel even geduld moeten hebben.
Wie kan mij vertellen of NS de berichten werkelijk leest en er mee aan de slag gaat? Alvast erg bedankt voor reacties.
Doorgaans is hier wel een moderator aanwezig die de berichten leest en daar zo nodig op reageert en in voorkomende gevallen daadwerkelijk actie onderneemt.
Zoals u bij andere topics kunt zien varieert de reactietijd van de moderators van enkele minuten tot soms enkele uren.

Doorgaans komt hier op dit forum echt wel een keer een reactie van een NS moderator.

NS ziet dit Serviceforum echter ook als een discussieforum, waarbij men ervan uitgaat dat bezoekers van dit forum ook elkaar helpen en adviseren, zoals ik in mijn eerdere reactie deed.

Dag Janquax, goed dat je het forum hebt gevonden. Het is inderdaad juist dat de afhandeling van een schriftelijke reactie maximaal 4-6 weken kan duren. Ik zou je daarom nog willen vragen te wachten tot halverwege juli. Mocht je dan nog geen reactie hebben vernomen dan mag je mij een privébericht sturen en dan pak ik dit verder op. Groet Ramon

Ps. ik heb het onderwerp vanf je topic even aangepast en verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.
Op 21 juli nog niets gehoord. Had overigens niets anders verwacht. Zal wel niets meer horen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wanneer heb je de brief gestuurd? Je mag mij of Ramon een privébericht sturen. Wij zoeken dan graag voor je uit hoe we je verder kunnen helpen.
Begin juni (van dit jaar!) Handgeschreven.
inmiddels is het 20 augustus. Niets gehoord. Dat er geen antwoord komt had ik wel verwacht, maar dat NS op geen enkele manier reageert vind ik op zijn minst onbeschoft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vreemd dat je nog geen reactie van ons hebt vernomen. Je mag mij middels een privébericht wel je NAW-gegevens toezenden, dan ga ik het voor je uitzoeken.
Badge
Janquax, ik heb je laatste bericht verwijderd. Plaats nooit je privégegevens op het forum. Zou je via een privébericht je NAW-gegevens naar Ramon willen sturen?

Reageer